Openluchtmuseum Arnhem, deel 4   11 comments

Vandaag aandacht voor dit rustiek gelegen woonwagenkampje met haar vrolijke ijverige bewoonster.

Today attention for this little rustique caravan camp with its cheerful and dilligent occupant.

Posted september 12, 2010 by Ank Pot in Museum

Tagged with

11 responses to “Openluchtmuseum Arnhem, deel 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hele leuke serie is het geworden, Ank.
    Ze had het er maar druk mee….
    OT Wat een snertweer vandaag, hè?
    Groetjesss..Ria.

  2. Geweldig ook dit kan ik mij nog goed herinneren, uit mijn jeugd
    niet zo met die open deuren 🙂 maar de wagens wel!!
    Prachtig in beeld gebracht Ank,
    ik was laatst al eens van plan er heen te gaan, maar nu weet ik het zeker

    Bram

  3. mooie series van een mooi museum! Het woonwagenkampje heb ik er nooit gezien de keren dat ik er was, leuk!

  4. Lijkt me een heerlijke plek om te staan met een woonwagen. ;-)) Je moet natuurlijk wel tegen pottenkijkers kunnen…
    Ik heb dit onlangs gevolgd vanaf een bankje bij de brug, man en vrouw waren toen voortdurend bezig uitleg te geven.
    Mooie serie heb je ervan gemaakt Ank. Gr Jan W

  5. Wat leuk om eens even binnen te kijken hoe ze er uitzien.
    Je hebt een mooie foto reportage gemaakt.

  6. Wat leuk zo’n wagen, Is best te doen denk ik.
    Ruimte genoeg, met mooi weer heb je niet veel meer nodig.
    Ziet er gezellig uit en wat een goedlachse dame. Lekker kopje thee uit de theemuts 😉
    Grappig gezicht zo’n ding, hadden hem vroeger thuis ook, vond het altijd knus.
    Groetjes.

  7. Mooie serie. Ze heeft zich helemaal ingeleefd met die sokken.

  8. Dit ziet er ook al zo mooi uit. Gewoon ingericht zoals een gewoon huis, maar dan kleiner. Leuk dat dit daar stond en in zo’n mooie omgeving ook.
    Groetjes Olga

  9. SUPER gaaf!!
    Deze woonwagens waren er ook niet
    toen wij er waren, maar wat leuk Ank!
    Super om nu ook eens een kijkje in zo’n
    wagen te krijgen!

    Doeiii,
    beuzeblaadje

  10. Wat een veelzijdigheid in het openluchtmuseum en natuurlijk weer heel mooi in beeld gebracht.
    Je andere logjes ga ik dit weekend nog even bekijken, nu eerst bedtijd.

    Bedankt voor je reactie en om hier nog even op in te gaan – dat zwart moet haast wel aan jouw beeldscherm liggen, want de plooien zijn echt duidelijk zichtbaar.

    Maar blijf kritiek/tips geven, want van jou kan ik nog veel leren !

    Fijn weekend, groetjes, Truus

  11. Leuke serie, maar lijkt me toch niet zo leuk als iedereen naar je komt kijken! Ik heb dit trouwens nooit gezien, maar het is ook al weer heel wat jaren geleden dat ik het museum bezocht heb.
    Groetjes

Geef een reactie

