Openluchtmuseum Arnhem, deel 8   7 comments

We lopen weer wat verder door het Openluchtmuseum.

We continue our walk through the museum.

Posted september 17, 2010 by Ank Pot in Museum

Tagged with

7 responses to “Openluchtmuseum Arnhem, deel 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het lijkt dat er weinig bezoekers waren die dag Ank,
    er zijn -ook in de overzichten- weinig personen in beeld.
    De weerspiegeling in het raam vind ik top gedaan!!
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

    @Ank zegt: Heel erg druk was het inderdaad niet maar er liepen genoeg mensen rond hoor!

  2. Vreemd…dacht ik toch, dat ik hier al een reactie geplaatst had….maar ik zie niks!!
    Ik had geschreven, dat ik nog een actiefoto heb, waarbij je de laatste foto staat te maken…ik zal hem nog naar je toesturen.
    Op de foto van de boerderij komt het patroon van het rieten dak mooi uit.
    En ook ik vind de spiegeling in het raam met de luiken heel goed geslaagd.
    Fijne avond.
    Groetjessss..Ria.

  3. Wat een heerlijke serie Ank !!
    Vooral die foto’s van het stolpboerderij vind ik heel mooi…
    Wens je een heel fijn weekend en lieve groetjes Anna

  4. Fraai de spiegeling in het raam. Leuk de koeien die in de luiken verwerkt zijn! Het ziet er idd heel rustig uit in het museum. De laatste keer dat ik er ben geweest, was het best druk.
    Groetjes

  5. Heel mooi fotowerk, prachtige boerderijen en details.

    gr. Truus

  6. Had dus heel wat in te halen bij je.
    Maar wat kan jij toch goed kinderkoppetjes fotograferen met suikerspin of in de draaimolen.
    Er zitten prachtkieken bij
    En je parasolletjeszwam is ook indrukwekkend net als deze serie.

    @ Wel wat ouder en met hulpstukken geworden hè

  7. Oh wat leuk om te zien.
    Ben zelf nl een paar weken geleden ook geweest en herken heel veel dingen op je foto’s!

    Groetjes Sharon70

Geef een reactie

