Herstbladeren   15 comments

Gisteren heb ik een wandeling in de buurt gemaakt en genoten van de prachtige herfstkleuren.

Yesterday I made a walk in my neighbourhood and enjoyed the colours of autumn.

Log8-11-10-1.jpg picture by Ankpot

Log8-11-10-1.jpg picture by Ankpot

Log8-11-10-1.jpg picture by Ankpot

Log8-11-10-1.jpg picture by Ankpot

Log8-11-10-1.jpg picture by Ankpot

Log8-11-10-1.jpg picture by Ankpot

Posted november 8, 2010 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

15 responses to “Herstbladeren

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie herfstimpressie Ank. De eerste en de derde vind ik schitterend !

  2. Ik ga ook voor de eerste Ank, ’n heel heldere foto.
    Maar hij wordt op de voet gevolgd door de voorlaatste, een mooie herfsttak.
    Gr Jan W

  3. Ik probeer ook steeds om het drijvende blad mooi vast te leggen,
    maar het wil mij nog niet zo goed lukken…de Schipbeek is op het ogenblik te woest!
    Jij plaatst hier een paar hele mooie, vooral de eerste met de spiegeling.
    De voorlaatste foto gaat echter met de eer strijken.
    Daarin zie je een heel palet van herfstkleuren…ook in de achtergrond.
    Geen bos in de buurt, maar toch een lekkere herfstwandeling gemaakt, hè?
    Groetjesss..Ria.

  4. Je hebt er weer pareltjes van gemaakt; vooral de eerste vind ik de max.
    Groetjes,

  5. Ik ga voor de laatste foto’s, prachtig van kleur en mooie uitsnedes.

  6. Waaaauw… die 3-de drijvende is wel erg mooi.
    En je beukentak zo tegen de zon is ook super

    @ Heb net de Tibetaanse en Nepalese wasjes ingeseind 🙂

  7. Vind die laatste erg mooi, zowel compositie als lichtval en dat witte wolkje in de achtergrond.

  8. De eerste is echt mooi! Maar de bladeren op de laatste 3 foto’s mogen er ook zijn: fraaie warme herfstkleuren!
    Groetjes

  9. de kleuren zijn inderdaad prachtig dit jaar , gisteren in reims een rood,geel,bruintapijt gezien in een laan vol herfstbomen.

  10. een mooie bladerserie Ank !
    of ist bladerenserie ;))))

  11. Mooie foto’s prachtige herfstkleuren.
    Was gisteren ook wel heel mooi zo met die blauwe lucht.
    Zo mag het van mij wel herfst blijven 😉
    Groetjes.

  12. Wat mooi heb je dat gedaan. Heel gevoelig hoor die eerste blaadjes. De kleuren zijn geweldig. Ik geniet me helemaal een slag in de rondte op de hei en het bos. Ben benieuwd naar je volgende serie.
    Groetjes Olga

  13. Bijzonder mooi van kleur al die herfstbladeren in het zonlicht, maar de drijvende serie spreekt mij het meest aan.

    groetjes, Truus

  14. Een prachtige herfstserie. Je hebt veel meer hele mooie foto’s op je site trouwens.

  15. Hoi Ank, heb weer even al jouw logjes van deze week doorgebladerd. Mooie series weer van Workum. Mijn voorkeur gaat wel uit naar deze herstlogjes:-) vooral deze bladeren zijn prachtig. De bladeren zijn er inmiddels al wel afgewaaid, dus mooi dat je dit nog kon vastleggen vorige week.
    fijn weekend verder!

Geef een reactie

