Sinterklaasintocht Aa-landen, Zwolle, deel 2   12 comments

We vervolgen met de optocht, zoals jullie zien wilde onze wijkagent ook heel graag op de foto komen, helaas was de foto niet scherp maar ik gun hem zijn pleziertje graag dus dan maar zo ;0) (wordt vervolgd)

OPGELET: Het schijnt dat er via mijn emailadres spam wordt verstuurd, het is een engelse tekst met dit onderwerp: Subject: dear,Good day! eylycmw! Als je zo’n mailtje krijgt met Ank Pot als afzender dan niet openen!!!

We continue with the march through our neighbourhood. The policeofficer really wanted to be photographed but the picture wasn’t sharp, but he can have his moment of fame ;0)  (to be continued)

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

Log29-11-10-1.jpg

 

Posted november 29, 2010 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen

12 responses to “Sinterklaasintocht Aa-landen, Zwolle, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuke serie Ans. Het lijkt die dag niet zo koud te zijn geweest. Gelukkig maar!
    Niet iedereen is zo enthousiast als de wijkagent zo merk ik bij sommige drumbandleden.
    Gelukkig hebben de Pieten(!) daar geen last van, die worden ook ieder jaar leuker.
    Gr Jan W

    @Ank zegt: Koud was het zeker wel hoor Jan, het vroor zelfs en had even tevoren ge-mot-sneeuwd wellicht dat daarom de bandleden wat moeilijk keken *lol*

  2. Wat gezellig z`n intocht altijd hè ?
    Ik blijf het leuk vinden 🙂

    @ Klopt van die spam…gelukkig was die al naar de ongewenst mailbak verhuisd anders had ik hem zeker met jouw naam eronder geopend.
    Wat vervelend hè jouw naamsmisbruik….grrr…

  3. Hoi Ank,
    Wat weer een machtig mooie serie. En een waardige, vriendelijke Sinterklaas, die er voor zorgde dat hij naar iedereen zwaaide! Ook naar mij. zeer vereerd, ik heb een duim opgestoken, was ook voor jou bedoeld; je hebt weer heel wat afgerend! En die supersnelle Pietjes, die geen kind oversloegen en van hot naar her renden, compliment! Een geslaagde rondtocht en gelukkig in redelijk mooi weer!
    Ben je al weer warmm geworden? Hondenbaatje!
    Het fotogenieke weer komt er aan: een witte wereld? Sterkte!
    Risé

  4. Hallo Ank.

    Wat een pret weer. En hoe meer foto’s ik maakte hoe minder schroom. Op een gegeven moment stond ik naast Frans Paalman Sint en Piet recht in hun gezicht te fotograferen. De foto van Frans stond vandaag in de krant, de mijne was beter (al zeg ik het zelf). Ik zal de krant fotograferen, kun je je oordeel geven ;).
    Maar verder echt geen verbeelding hoor, hahaha.

    groetjes Hannie.

  5. Gezellig Ank en een leuke serie! Is trouwens voor ’t eerst dat ik het kind
    van Amerigo bij een intocht zie :))

  6. Alweer bijna een jaar voorbij.
    Gaat gauw he?

  7. Ooh, ooh..die Sint….die werpt jou schalkse blikken toe!!!!!!!!
    Achter zijn grote baard had hij het vast niet koud.
    Maar jij zult het wél koud gehad hebben, denk ik zo.
    De wijkagent staat er leuk op, maar het Pietje met de gele muts steelt de show vandaag.
    @ Ik heb de spammail dus wél geopend…zoals ik dat altijd doe met mail van jou :(((
    Nooit bij nagedacht, dat dit niet te vertrouwen zou zijn.
    Ik hoop, dat het geen akelige gevolgen zal hebben.
    OT Sneeuwt het bij jullie ook zo hard??
    Onze buurman is al aan het sneeuwruimen…er ligt al een flinke laag.
    We kunnen dus de eerste sneeuwfoto’s maken…joepie!!!
    Fijne dag en groetjessss..Ria.

  8. Hier sneeuwt het nu ook ineens echt, want na een paar reacties op diverse logs kijk ik naar buiten: helemaal wit, dus maar de bezem uit de schuur halen en bij de achterdeur zetten. Dat wordt weer werk aan de winkel morgenochtend. Gelukkig geen sneeuw bij jouw Sinterklaas, die zo af en toe wel ondeugend naar de fotografe lacht! Mooie pieten erbij: alweer een mooie feestelijke serie!
    Groetjes

  9. owwwwww hier weet ik alles van !!!
    zie ook de Plaagpiet , en de Snotterpiet
    weer lopen , ja je zal denken hóe weet ze
    dat ??? nou gewoon ik ben de vogelweetPiet
    deze hele week , dus zie heus mijn collega
    Pieten wel hoor ;))))))))))))))))))))
    leuke serie , je begrijpt door mijn
    Pietenpraktijken van de week ,
    vlieg zo af en toe eens voorbij !!!!
    groetjessss

  10. Hij heeft je gezien Ank ! Die gaat jou mooie cadeautjes geven, zéker nadat hij jouw foto’s heeft gezien.Hij zal je willen bedanken voor deze mooie plaatjes.

  11. Wat schattig het kleine paard ernaast lopend. Dat is een gezellige intocht geweest zo aan je foto’s te zien. Sint lacht wel heel erg charmant jouw camera in.
    Groetjes Olga

  12. Mooie serie heb je weer gemaakt, vast een leuk feest zo in de wijk, hier doen ze er weinig of niks aan, jammer, altidj zo leuk om te zien.
    De kinderserie is weer leuk, spannende koppies.

    O.T had de mail ook gehad, maar stond al apart bij de spam.
    Ik open niet zomaar alles zeker niet als er een engelse titel bij staat, en waarom zou je mij in het engels gaan mailen 😉
    Wel heel vervelend als ze misbruik maken van je adres. Maar heb er via hotmail ook al gehad.
    Groeten en prettige woensdag.
    Blog niet iederee dag nog hoor, nog veel te druk, vandaag weer overgewerkt en te voet heen en terug naar het werk…dus weer genoeg beweging gehad.

Geef een reactie

