Maskers   8 comments

Gezien in een etalage in Zutphen:

Spotted in a shoppingwindow in Zutphen:

Log21-2-11-1.jpg

Log21-2-11-1.jpg

Log21-2-11-1.jpg

Log21-2-11-1.jpg

Log21-2-11-1.jpg

Log21-2-11-1.jpg

Posted februari 21, 2011 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

8 responses to “Maskers

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit zijn Venetiaanse maskers hè ?
    Geweldig mooi en exclusief zien ze er uit.
    Toepasselijk voor volgende, nou die volgende week

  2. Mooie Ank, dit soort maskers zie je niet zo vaak.
    Gr Jan W

  3. Ik krijg meteen visioenen van het carnaval in Venetie, want ik neem aan dat ze daar vandaan
    komen of op geinspireerd zijn. Het zijn ook mooie wanddecoraties, mooie serie!

  4. In de etalage kwamen ze mooi uit, Ank, maar hier op je weblog ook.
    Zo krijg je de gelegenheid om ze nog eens goed te bekijken.
    Ik vind het masker van foto 3 heel erg mooi…een beetje speels ☺
    @ Ik had inderdaad alleen zaterdag visite.
    Jacqueline bleef slapen en die heb ik zondag naar de trein gebracht en
    dan ben je zo dichtbij het vogeleiland, hè!
    Fijne dag nog verder en tot morgen ☺
    Groetjesss..Ria.

  5. Prachtige maskers en toepasselijk op de carnavalstijd die er aan komt of eigenlijk al begonnen is, want hier is al van alles, weliswaar binnenshuis, op carnavalsgebied aan de gang.
    Groetjes
    OT Gelukkig ziet mijn achtertuin er weer netjes uit, want het was na de winter en het vele bezoek van de vogels echt een rommeltje geworden. Alleen de tegels moeten nog schoongemaakt worden, maar ik heb nu nog nauwelijks zon in de achtertuin, dus wacht nog maar even, want anders ziet het weer meteen groen. Vrijdag viel het reuze mee, maar vandaag zou ik het ook niet doen. De voortuin moet ook nog en dat doe ik in de 2e helft van de week wel als het minder koud wordt!

  6. Heel mooi deze maskers.
    Vind de eerste twee super mooi.
    Is je goed gelukt door de ramen foto’s te maken.
    Groetjes.

  7. Wat een prachtige maskers ! En jij hebt er prachtige foto’s van gemaakt. Volgens mij zijn deze niet bedoeld voor carnaval, daar zijn ze veel te fijntjes voor. Weet je waar ze voor verkocht/gebruikt worden ?

  8. Wat leuk al die soorten maskers.
    Mooi gedaan en goed gezien van jou.

    groet, Truus

Geef een reactie

