Tulpen nader bekeken   9 comments

De verjaardagstulpen beginnen uit te komen en dan kun je ze in het hart kijken ;0) Omdat ik graag met bestaand licht fotografeer neem ik een grovere korrel op de koop toe, persoonlijk vind ik dat niet zo’n probleem.

The birthday-tulips start to bloom and then one can look into the heart ;0) Because I like to photograph with natural light I accept more grain, personnally I don’t think it’s a problem.

Log2-3-11-1.jpg

Log2-3-11-1.jpg

Log2-3-11-1.jpg

Log2-3-11-1.jpg

Posted maart 2, 2011 by Ank Pot in Bloemen

9 responses to “Tulpen nader bekeken

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie macro’s Ank !

  2. Een prachtige bloem voor macro’s, ik ga voor de laatste foto!
    Gr Jan W

  3. Macro’s zie ik altijd graag!
    Die ruis stoort helemaal niet.
    Prachtig Ank!
    Gr.
    P-TER

  4. Mooie serie, vooral de kleurencombinatie in de eerste tulp is prachtig en
    je ziet in de achtergrond ook nog de omtrekken van de blaadjes.
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ank!

  5. Dat is een mooi bont boeket, Ank.
    Vooral het laatste “hartje” vind ik super ☺
    Het is prachtig weer, dus geniet er even van, hè!
    Groetjessss..Ria.

  6. Dat knalt er lekker uit met je rode tulp, heel mooi.
    Leuk als je een meerkleurenboeket hebt, kun je wat meer variatie maken.

    gr. Truus

  7. Wat een mooie foto’s. Die tulpen blijven toch wel heel fotogeniek. Ik ga straks ook maar weer eens een bosje halen (of 2)

    Groetjes Karin

  8. mijn lievelingsbloem
    mooier dan mooi kan zijn

  9. Ik ga voor de 2 laatste foto’s. Mooi dat rood met een geelgoud randje. Het is nu genieten als je zo’n bos op tafel hebt staan. De mijne (gele) staan al een week en gaan gelukkig nog een paar dagen mee. Van tulpen en narcissen krijg je echt het voorjaarsgevoel!
    Groetjes

Geef een reactie

