Elf Fantasy Fair 2011, Haarzuilens, deel 2   10 comments

We gaan weer verder wandelen tussen allerlei verschillende creaties. Sommigen hadden elektrisch bediende vleugels die open en dicht konden, anderen waren erg knap gegrimeerd, afijn kijk zelf maar……….(wordt vervolgd).

We continue walking amongst all the different creations. Some had electric wings that would open and close, others had great make up, well see for your self……… (to be continued).

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Log19-4-11-1.jpg

Posted april 19, 2011 by Ank Pot in Fantasy Fair, Mensen

10 responses to “Elf Fantasy Fair 2011, Haarzuilens, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Onvoorstelbaar….wat mensen allemaal bedenken!!!
    Ik kijk m’n ogen uit!
    Die man met de groene blaadjes!!! En het insect!!!
    Nee…ik zie ze dan liever in de natuur *lol*…insecten en blaadjes dan wel te verstaan ☺
    Groetjessss…Ria.

  2. Mooie serie Ank, prachtige portretten.
    Het simplisties verbond zong het al in 75:
    wees -en blijf vooral- jezelf…en dat doen ze duidelijk!!
    Gr Jan W

  3. Ook toevallig,ik zat net naar je foto’s te kijken. Volgens mij heb jij hier enorm genoten, is te zien aan je prachtige foto’s.

  4. Je hebt prachtige portretten neergezet. Maar wat een figuren lopen daar rond. Soms best griezelige, die ik ’s avonds in het donker liever niet tegenkom! Ik denk dat dit voor jou een “snoepwinkel” was wat betreft onderwerpen om te fotograferen!
    Groetjes en nog een zonnige dinsdag.

  5. Een woord maar!
    WOW!!!!!

  6. Verhip, da’s een man met dat rokje aan :)) Wat een mooie serie van al deze paradijsvogels!
    Ik vind die klimop-meneer en dat insect geweldig om te zien! Je kijkt je ogen uit op
    zo’n evenement en ik ben heel nieuwsgierig of de fotografe zich ook in kostuum had gehesen?! 🙂

  7. Het is zonder meer een vorm van levenskunst. Maar toch vraag ik me wel eens stiekem af wat ze bezield….

  8. Oooooooooo, dit is genieten ! Hier hoeft niks aan gefotoshopt te worden. Ze doen het allemaal zélf. In september is er een fair in Arcen. Hij staat nu al in mijn agenda. Prachtige foto’s Ank van deze prachtig uitgedoste mensen. Het kan mij niet schelen wat ze bezielt. Ik vind ze geweldig!

  9. @ Dank Ank, heb het aangepast. Heb mijn hoofd er niet bij, zooooo druk… Soms denk ik wel eens dat ik te veel balletjes in de lucht probeer te houden…:)
    Dochter wordt ook helemaal aangetrokken door al dat zwarte, die fantasy. Vampieren en zo… Heel eng! Zorgenkind op dit moment… Hopen dat ze zichzelf terug vindt!

  10. Oh die bladerman is eigenlijk wel eng !!
    Mooie portretten

Geef een reactie

