Elf Fantasy Fair 2011, Haarzuilens, deel 3   11 comments

De zanger van Kiss was er ook (bedriegelijk echt) en hij werd achter het kleinste vrouwtje (24 jaar) dat er rondliep gezet. Zelfs kleine peuters waren geschminkt, kijk maar weer mee……… (wordt vervolgd).

The singer of Kiss was present (almost real) and he stood behind the smallest woman (age 24). Even little kids were in make-up, watch with me……… (to be continued).

Log20-4-11-1.jpg

Log20-4-11-1.jpg

Log20-4-11-1.jpg

Log20-4-11-1.jpg

Log20-4-11-1.jpg

Log20-4-11-1.jpg

Log20-4-11-8.jpg

Log20-4-11-8.jpg

Log20-4-11-8.jpg

Log20-4-11-8.jpg

Log20-4-11-8.jpg

Log20-4-11-8.jpg

Log20-4-11-8.jpg

Log20-4-11-8.jpg

Log20-4-11-8.jpg

Posted april 20, 2011 by Ank Pot in Fantasy Fair, Mensen

11 responses to “Elf Fantasy Fair 2011, Haarzuilens, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig dat dit soort dagen er zijn…
    een veilige plek om je fantasieën te ventileren.
    Je hebt t weer fantastisch vastgelegd Ank TOP!!
    Gr Jan W

  2. Bij sommige foto’s lopen me de rillingen over de rug!!!
    Ik had er geen weet van, dat dit soort evenementen bestond.
    Ik lees, dat er in september ook zoiets in Arcen is.
    Wat een creaturen, zeg!!!
    Fijne dag.
    Groetjessss..Ria.
    @ Wat een bof, dat je email weer naar behoren werkt ☺

  3. Weer een geweldige serie! Prachtig hoe mensen zich helemaal kunnen uitdossen in één of ander figuur. Wordt er trouwens verwacht dat bezoekers zich ook uitdossen of hoeft dat helemaal niet?
    Ik zou me anders raar voelen als ik in ‘normale’ kleding zou rondlopen.

  4. Oei wat een griesels!! Wat een enge ogen hebben sommigen, hebben die gekleurde lenzen in??

    OT: Ik heb de foto’s graag zo groot mogelijk, maar minimaal 1000p breedte. Ik doe er zelf een eenvoudig zwart kadertje omheen van 2p, en dat wil ik graag in alle logjes hetzelfde. Dus lieve Ank: wil je ij je foto’s sturen, gewoon per mail, alstublieft, dankuwel! 🙂

  5. Hier nog meer enge gevallen, maar die venetiaanse maskers zijn prachtig
    Je kijkt je ogen uit.
    Geweldig z`n grote verkleedpartij !!

  6. Prachtig prachtig ! De uitdossingen zijn mooi en je hebt er prachtige foto’s van gemaakt.

  7. Je kijkt je ogen uit, sommige heel mooi en sommige wel erg eng.
    Maar de meeste wel erg orgineel.
    Hoe was jij gekleed ?
    Je viel wel op waarschijnlijk 😉
    Prachtige portretten die je gemaakt hebt.
    groetjes en fijne donderdag.

  8. schoon volk daar 🙂

  9. Prachtige foto’s, maar alweer soms enge figuren. Ik zou me hier toch niet echt op mijn gemak voelen, hoewel deze mensen niks kwaads bedoelen.
    Wel lopen er fraai geschminkte en verklede mensen rond.
    Groetjes

  10. Hartelijk dank voor je antwoord op mijn blog. Is me weer een stuk duidelijker!

  11. Wauw wat een geweldige creaties, dat moet een waar feest zijn geweest om daar rond te lopen. Prachtige kleurrijke serie, heb je weer ontzettend mooi in beeld gebracht, Ank.
    De foto’s van je achternicht zijn ook erg mooi, prachtige jurk heeft ze aan.

    gr. Truus

Geef een reactie

