Dichtbundel   12 comments

Even iets anders tussendoor. Met trots kan ik jullie laten zien dat een foto van mij prijkt op de dichtbundel van Alet Boukes. De dichtbundel is uitgegeven ter ere van haar afscheid als stadsdichter van Zwolle, ook op de uitnodiging voor de afscheidsreceptie (waar ik helaas niet bij kon zijn) is mijn foto gebruikt. Kievitsbloemen worden hier ook wel Zwolse tulpen genoemd, vandaar. In het boek staan al haar gedichten die ze tijdens het stadsdichterschap heeft gemaakt. Geeft toch wel een speciaal gevoel hoor, een boek met op de omslag MIJN foto ;0)

Log22-4-11-2.jpg

Log22-4-11-2.jpg

Posted april 22, 2011 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

12 responses to “Dichtbundel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Al een expositie en nu een eerbetoon in het gebruik van jouw foto voor de omslag. Gefeliciteerd Ank en vét verdiend! Jouw foto’s zijn het waard !

  2. Top Ank, gefeliciteerd hoor. Mooie erkenning van je werk! Dik verdiend!
    Fijne paasdagen, gr Jan W

  3. Gefeliciteerd, geweldig wat een eer!
    Leuk zoiets en voel je je erg trots op je werk…logisch ook !!

  4. Ja…met zo’n foto op de omslag is deze gedichtenbundel meteen “af” !!!!!
    Het is een goede keus van haar geweest. Daar mag je best trots op zijn.

  5. Daar mag je trots op zijn. Mooi beeld.

  6. Wat leuk en wat een eer.
    Wie weet wat er nog meer volgt.
    Je maakt ook heel mooie foto’s en dat ze juist voor deze foto heeft gekozen kan ik me voorstellen.
    Gezellige paasdagen en groetjes

  7. Tof! Een boek om te koesteren

  8. erg leuk een foto op de omslag van een boek Ank.

  9. Daar mag je gerust fier op zijn!
    Gr.
    P-TER

  10. Ziet er prachtig uit, hebben ze heel mooi gedaan met de omslag.
    Gefeliciteerd Ank, daar kun je met recht trots op zijn.
    Fijn voor je.

    Wat de fotoexpositie betreft: die begint de 1e week van mei, ik denk niet dat wij van tevoren bericht krijgen of onze foto’s er bij zullen zijn.
    Er zijn 70 foto’s ingezonden en er is plaats voor ca. 24 stuks, dus kleine kans. Maar ik laat het je nog weten.

    Fijne Paasweekend, gr. Truus

  11. Pingback: Kievitsbloem (Fritillaria meleagris) | Anks Fotopassie

  12. Dit blog heb ik destijds gemist… . Wat leuk, een foto van je op een boek!!

Geef een reactie

