Elf Fantasy Fair 2011, Haarzuilens, deel 5   10 comments

We gaan weer verder met de fantasiefiguren.(wordt vervolgd)

We continue with the fantasy fair.(to be continued)

 

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Log23-4-11-1.jpg

Posted april 23, 2011 by Ank Pot in Fantasy Fair, Mensen

10 responses to “Elf Fantasy Fair 2011, Haarzuilens, deel 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben wel onder de indruk! Wat zitten er een prachtige creaties bij! Nog gefeliciteerd met grote zoon Ank! Fijne Paasdagen!

  2. Weer een echte WoW-serie Ank, de twee kleine meisjes
    en het slangenmeisje (Medusa?) zijn super!!!!
    Geniet van het mooie paasweekend. Gr Jan W

  3. je hebt er een prachtige serie van gemaakt Ank
    wat een figuren zitten er tussen, je zou er nachtmerries van krijgen

    Fijne paasdagen..

  4. Er zitten wel bijzondere figuren tussen. Je zou er bijna van gaan dromen als je er lang naar kijkt!
    Maar fraaie serie.
    Groetjes

  5. Wat mooi en wat apart zeg.
    Ondanks dat er best enge figuren bij zitten, is het mooi om te zien.
    Ik vind de creaties goed bedacht, er is echt aandacht aan besteed.
    Goede make up, ik vind het wel heel apart om te zien.
    En je hebt het wederom heel mooi op de foto gezet.
    Superdag geweest volgesn mij.
    vrolijk paasdagen en groetjes.

  6. Wat een prachtreeks Ank!
    Allemaal superfoto’s, met voorkeur van de derde laatste!
    Gr.
    P-TER

  7. Weer een hoog Wauw gehalte !! Het is genieten van al die fantasierijke uitdossingen.

    groet, Truus

  8. Wat een fantasypracht ! Het is hier genieten. Vooral de Medusa vind ik geweldig. Met iedere serie hier word mijn zin om naar Arcen te gaan groter. Het is een fotografenwalhalla met deze prachtige mensen. Ik denk dat ik wel voor een jaar foto’s kan maken op zo’n fair. Dank je wel Ank en maak er een fijne Pasen van !

  9. Ik blijf me verbazen, Ank…de één nog extremer dan de ander!!!
    De kinderen vinden het volgens mij ook allemaal wel een beetje eng.
    Leuk BH-tje trouwens….Kijk, die zou ik nog wel kunnen dragen…die knelt niet *lol*
    Fijn Paasweekend, Ank.
    OT Nog gefeliciteerd met de verjaardag van S. Was ik totaal vergeten…sorry…:(
    Groetjesssss..Ria.

  10. Je zou je bijna afvragen hoe deze mensen er in het dagelijks leven uitzien en welk beroep ze uitoefenen. Wat bezielt mensen eigenlijk om zich zo extreem te verkleden. Het intrigeert me.

Geef een reactie

