Elf Fantasy Fair 2011, Haarzuilens, deel 7   7 comments

Nog een serie wonderlijke mensen en costuums!

Another series of special people and costumes!

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Log25-4-11-1.jpg

Posted april 25, 2011 by Ank Pot in Fantasy Fair, Mensen

7 responses to “Elf Fantasy Fair 2011, Haarzuilens, deel 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Van een ‘simpel’ maskertje tot volledige grime,
    er zitten weer hele mooie bij, Ank!!
    Vandaag ga ik voor de leeuw(in)!!
    Gr Jan W

  2. De “dropmevrouw” heeft er duidelijk plezier in met haar brede lach!
    Net als in je vorige log, zie ik ook hier van die torenhoge plateauschoenen.
    Je moet er toch niet aan denken, dat ze daarop hun enkel verzwikken!!!
    Er zitten mooie grimages bij.
    Ennuh…heb je nog een zoen gehad van de schildknaap met de blauwe lippen *lol*
    Geniet nog even van deze schitterende tweede Paasdag.
    Groetjessss…Ria.

  3. prachtig ik heb heel wat boetseer vriendinnen die daar staan met een standje en die zich jaarlijks maar al te graag omtoveren in elfjes

  4. Wat een kleur, ongelooflijk wat hebben deze mensen er werk van gemaakt.
    Prachtige foto’s Ank.

  5. Wat een schoenen! Daar kun je toch niet op lopen. Hoewel in mijn tienerjaren liep ik ook nog wel op bescheiden naaldhakjes bij bepaalde gelegenheden, maar tegenwoordig lekker platte schoenen.
    Maar wat een bijzondere figuren lopen er rond. Sommigen vind ik heel mooi, maar er lopen er ook bij die ik niet zo aantrekkelijk vind.
    Het zou mijn dagje uit niet zijn, maar je foto’s zijn prachtig!
    Groetjes

  6. Allemaal lieverdjes vandaag. Had je genoeg van de negatieve commentaren Ank? Maar ook de lieverdjes zijn prachtig ! Ik zit me echt te vergapen aan al dat moois.

  7. Verbazingwekkend hoe creatief sommige mensen zijn.
    Een hoed van Engels drop en al die prachtige beschilderde gezichten.
    Ontzettend mooie en aparte kleding.
    Bijzonder mooi camerawerk.

    groetjes, Truus

Geef een reactie

