Elf Fantasy Fair 2011, Haarzuilens, deel 8 (slot)   11 comments

Vandaag de laatste lange serie van de Elf Fantasy Fair maar eerst een mededeling over de geredde zwaan: hij is weer uitgezet!!! Is dat geen geweldig nieuws?!

Today the last long series of the Elf Fantasy Fair but first I can tell that the saved swan is back into nature again!!! Isn’t that great news?!

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

Log26-4-11-1.jpg

 

 

Posted april 26, 2011 by Ank Pot in Fantasy Fair, Mensen

11 responses to “Elf Fantasy Fair 2011, Haarzuilens, deel 8 (slot)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deze mensen vertonen totaal geen gêne…niets is ze te dol, ook al hebben ze er het figuur niet voor…..*lol*
    De vrolijke “druipkaars” zal ook wel veel voorpret gehad hebben.
    Sommigen kunnen zo door naar koninginnedag met hun oranje pruik.
    Dat zelfs zo’n klein zwart hoedje nog voor problemen kan zorgen, hè?
    Het was een mooie serie Ank en ik vermoed, dat dit nog maar het topje van de ijsberg is *lol*
    Geniet nog weer van een mooie dag.
    Groetjesssss…Ria.

  2. Wat geweldig om te zien en wat een werk !!
    Zouden deze mensen zich vroeger ook zo uitgeleefd hebben op hun verkleedkist ?
    Wat een verschillende types en uitdossingen…schitterend om al deze series te zien.

  3. Wat een creativiteit! Ik heb samen met dochter gisteren nog even all series bekeken. Dit is helemaal haar ding… Zucht! Meisjes van 13…. Goed nieuws van je zwaan!

  4. Grrrrime…soms knap men er van op….!
    Knappe serie weer Ank. Je moet een keer stoppen, nietwaar?
    Voor de liefhebbers: mijnalbu.nl en you tube hebben nog veel meer!!
    Gr Jan W

  5. Mijn eerste reactie was net als Ria, sommige schamen zich ook echt niet voor hun figuur 😉
    Je kijkt je ogen uit daar, wat leuk om te zien allemaal, sommige zijn zo mooi.
    Creatief zijn ze allemaal wel, lijkt me wel heel leuk om iets te bedenken.
    Wat zul jij genoten hebben met je camera en blij zijn met de resultaten, echt super goed gedaan.
    Groetjes en fijne woensdag.

    O.T met mijn voet gaat het nu gelukkig beter, geen steunkous meer, dit weekend veel in de tuin gedaan, allemaal achterstallig onderhoud en vandaag weer gewoon op het werk gedaan wat ik altijd doe, veel staan en lopen,maar is goed gegaan.
    Mag ook wel na ruim 4½ maand, niks voor mij. Heb nu ook gelijk veel meer enbergie, je zou er gewoon depri van worden, als je wil en je kan niet goed uit de voeten.
    Moet het nog wel in de gaten houden natuurlijk.

  6. mijnalbu.nl moet natuurlijk zijn: mijnalbum.nl
    Gr Jan W

  7. Na een week er tussen uit te zijn geweest rol ik van de ene verbazing in de andere.
    Nog nooit van dit evenement gehoord.
    Wát een types en wat een uitdossingen.

    Hou toch meer van Dickens 🙂

  8. Wat doen hier ontzettend veel mensen aan mee en wat lijkt mij dit grandioos om eens mee te maken.
    Een geweldig mooie serie, Ank, het was een waar feest om naar te kijken.

    gr. Truus

  9. Dank je wel voor deze geweldige serie Ank. Ik heb ervan gesmuld en genoten! Zelfs de dood was vertegenwoordigd zie ik.

  10. Dat sommigen er wat minder voordelig uitzien schijnt ze niet te deren. Knap hoor, want dat zou ik toch niet doen denk ik! Lijkt me ook wel warm met sommige uitdossingen en dan nog dik geschminkt. Leuker om naar te kijken dan zelf mee te doen !
    Maar wat goed dat de geredde zwaan weer uitgezet is. Dus moeten we even duimen dat het goed blijft gaan met het dier!
    Groetjes

  11. Ongelofelijk hoe productief je bent Ank! Ik ben er een tijdje tussen uit geweest door tijdsgebrek en ik ben hier nu al een uurtje mijn schade aan het inhalen. Dit is weer een prachtige reeks met mooie portretten, dit is echt wel een specialiteit van je. Volgens mij ben je met je fotocamera getrouwd aan de hoeveelheid foto’s op je blog te zien 😉

Geef een reactie

