Ballonvaart 1   12 comments

Gisteren heb ik mijn eerste ballonvaart gemaakt. Het zag er lange tijd naar uit dat het niet door kon gaan vanwege de vlagerige harde wind maar uiteindelijk zijn we met zo’n anderhalf uur vertraging toch nog vertrokken.  Wat was dat bijzonder zeg, ik heb genoten!! Omdat ik pas na elven weer thuis was heb ik nog niet de foto’s kunnen uitzoeken maar hier een paar willekeurig gekozen foto’s.

Yesterday I made my first balloonflight. Due to the hard wind we had delay for over one and a halve hour but eventually we did go. It was very special and I enjoyed it very much. As I was home very late I haven’t selected the pictures yet but here random chosen some of them.

Log12-5-11-1.jpg

Log12-5-11-1.jpg

Log12-5-11-1.jpg

Log12-5-11-1.jpg

Log12-5-11-1.jpg

Posted mei 12, 2011 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

12 responses to “Ballonvaart 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat leuk dat het toch is doorgegaan. Gistermiddag was er hier ook vlagerige wind en toen dacht ik al dat wordt niks voor Ank, maar aan het begin van de avond viel ineens de wind weg. Dus zal bij jou ook wel zo zijn geweest. Leuk de eerste foto’s en ik ben benieuwd uiteraard naar het vervolg. Je zal wel veel foto’s gemaakt hebben.
    Groetjes en veel napret!

  2. Wow…dit is schitterend!!!
    Ik krijg er zelf ook helemaal zin in, maar we moeten eerst weer vervoer hebben.
    We kregen gisteren te horen, dat de schade aan onze auto hoger getaxeerd is, dan de dagwaarde.
    We moeten ons nu beraden…een andere auto of toch laten repareren…. 😦
    Maar deze foto’s zijn super, Ank en ik kijk vol spanning uit naar het vervolg.
    Fijne dag en groetjesssss…Ria.

  3. Wauw, Ank, dat is top.
    Had je geen last van hoogtevrees.
    Goed hoor.
    gr,
    Fred

    @Ank zegt: Ik heb nooit last van hoogtevrees maar men zegt dat dat in een ballon zowiezo niet is.

  4. Super Ank, heerlijk dat ’t toch doorging. Hoelang duurde de vlucht?
    Zeker als je anderhalf uur vertraging had zal het toch snel donker geworden zijn.
    ‘k Ben – net als de anderen- bijzonder benieuwd naar het vervolg!!
    Gr Jan W

    @Ank zegt: We hebben zo’n 3 kwartier gevaren, toen moesten we landen omdat het anders donker zou zijn.

  5. Oh wat leuk Ank. Waar gingen jullie heen? Mooie eerste foto’s.
    Ik ben me aan het beraden over mijn derde vlucht. Het wordt nu wel erg duur!
    Ben benieuwd naar meer foto’s.

    groetjes…

    @Ank zegt: We kwamen tussen Heino en Raalte uit.

  6. heel mooi zeg gaaf zo hoog zitten lijk me een gaaf idee
    groetjes antony

  7. Wauw, wat een ervaring en wat een geweldig uitzicht ! Knap van jou hoor, ik zie mij er nog niet instappen. Is dat de kerk van Dalfsen misschien ?

    groetjes, Truus

    @Ank zegt: Vermoedelijk was het Lierderholthuis, Dalfsen is een veel grotere stad en bovendien gingen we richting Heino – Raalte.

  8. Mooi zeg !!
    Ik zou het niet durven, hoe mooi ook.
    Ben benieuwd naar je volgende serie. Ik zat ook al te kijken of ik iets kon herkennen.
    Was het niet koud of viel het mee onder de vlam.
    groetjes en gezellige vrijdag.

  9. Super ervaring en zeker voor de fotografe ! Mijn echtgenote had het genoegen om een paar weken geleden ook zo’n ballonvaart te maken samen met haar broer en zussen en haar 80-jarige vader. Het was een cadeautje ter gelegenheid van zijn 80e verjaardag. De volgende keer wil ik er ook bij zijn !

  10. Dat moet je 1 x in je leven doen, geweldig he.

  11. fijn dat het toch nog door ging zeg, is echt heel mooi wat je van die hoogte allemaal kunt zien!

  12. Ik heb genoten Ank al was het in
    omgekeerde volgorde 🙂
    Eigenlijk zou je nu ook nog een keer
    een ochtendvlucht moeten maken is toch weer
    heel anders!

    Trusten,
    beuzeblaadje

Geef een reactie

