Ballonvaart 4   9 comments

We varen nog even verder door de lucht. Wat me o.a. opviel waren de kleurverschillen in de aarde, op foto 4 goed te zien. Het verschil in licht in de foto’s heeft veel te maken met onder welke hoek de foto is genomen.

We continue the balloonflight. The different colours of the soil drew my attention like in picture 4.Log15-5-11-1.jpg

Log15-5-11-1.jpg

Log15-5-11-1.jpg

Log15-5-11-1.jpg

Log15-5-11-1.jpg

Log15-5-11-1.jpg

Log15-5-11-1.jpg

Log15-5-11-1.jpg

Log15-5-11-1.jpg

Log15-5-11-1.jpg

Log15-5-11-1.jpg

Posted mei 15, 2011 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

9 responses to “Ballonvaart 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nog bedankt voor je antwoorden van gisteren. De figuren lijken me -nu dus- met gras gemaakt,
    gezien de kleur ‘grijs’ van het gras dat bijeen geraapt wordt met de trekker.
    ’t Mooist vind ik de foto met de mand links in beeld, maar als je daarboven staat is alles super!!
    Gr Jan W

    @Ank zegt: Die figuren die jij bedoelt waren zandhopen en geen gras maar waar ze voor bestemd waren dat weet ik niet.

  2. Mooi gezicht al die lijnen van de verschillende structuren beneden.

  3. Veel herkenbare plekken ;~). Het witte landgoed is De Colckhof.

  4. De foto met de mand erbij is prachtig!
    Maar de foto met de maaimachine vind ik het mooist…wat
    is dat een leuk gezicht van boven af..☺
    Groetjessss…Ria.

  5. Haha, dus helemaal niet richting Hattem/Wezep. Hoe heb je de IJsselbruggen toch zo mooi op de foto gekregen – uit blog 1- ? Genieten weer.

    @Ank zegt: Flink zoomen met de tele en daarna nog wat croppen van de foto ;0)

  6. Mooi !!!
    Lijkt me een mooi landgoed om te bezoeken.
    Ga ik noteren, we hebben er gisteren twee bezocht in de provindie Groningen.
    Mijn dochter en ik willen er meer gaan bezoeken in verschillende provincies ’n nieuwe hobby 😉
    groetjes en fijne zondag verder.

    O.T hier zijn een paar druppeltjes gevallen niet de moeite waard en te weinig voor de tuin.

  7. Erg mooi gedaan, Ank, mijn complimenten.
    Ook mooi om de tractor bezig te zien op het land.

    groetjes, Truus

  8. Prachtige foto’s, vooral die van de boer die het gras aan het maaien is. Zo ziet het er zo anders uit, maar mooi!
    Geweldige serie weer.
    groetjes

  9. Ja hoor, geweldig weer!
    Ik weet nog dat ik me verbaasd heb
    over de vele verschillende kleuren “groen”.
    Super dat boertje op het land 🙂
    En net als Tiny ga ik dat landgoed ook op
    mijn lijstje zetten!

Geef een reactie

