Kunsten op straat, Zwolle, Compagnie Sivouplait   5 comments

Uit Japan kwam Compagnie Sivouplait. Zij hadden een act van mime en dans waarin zij hun liefde, de ruzies en verzoening met humor uitbeelden. (wordt vervolgd)

From Japan Copagnie Sivouplait with an act of mime and dance in which they showed their love, fights and making up, with humor. (to be continued)

Log7-6-11-1.jpg

Log7-6-11-1.jpg

Log7-6-11-1.jpg

Log7-6-11-1.jpg

Log7-6-11-1.jpg

Log7-6-11-1.jpg

Log7-6-11-1.jpg

 

5 responses to “Kunsten op straat, Zwolle, Compagnie Sivouplait

Subscribe to comments with RSS.

  1. De dame weet zowel de rok als haar gezicht in de plooi te houden.
    Kraakhelder! Mooie serie Ank. Gr Jan W

  2. Met het juiste figuur zijn deze (ouderwetse?) plooirokken toch heel mooi.
    Hxe9xe9xe9xe9xe9xe9l lang geleden had ik een blauwe.
    Van mij mogen ze wel weer, maar dan zal ik helaas moeten bedanken *lol*.
    Mooi gefotografeerd!

  3. Och ja die plooirokken. Heel lang geleden was dat op en top mode. Maar je moest er wel het juiste figuur voor hebben!
    Mooie foto’s! En zoals je het verhaal uitlegt zie je dat in de foto’s.
    Groetjes

  4. Zwolle heeft ze van ver gehaald! Prachtige foto’s van wat me een hele mooie act lijkt.

  5. Ik ben even met je meegewandeld langs de verschillende acts.
    Wat ontzettend leuk om te zien.
    Het heeft wel wat weg van Deventer op stelten, vind je niet?
    Wat zul je genoten hebben!
    OT Ik mail je vandaag nog…ik moet zo eerst naar de tandarts.
    Groetjesss…Ria.

Geef een reactie

