Kunsten op straat, Zwolle, Wurre Wurre (1)   8 comments

Een Belgisch duo vandaag dat 2 acts verzorgde, ‘Vieze Mannen’ was xe9xe9n van de acts. Mensen reageerden hxe9xe9l verschillend op deze ‘potloodventers’, van totaal geen spier vertrekken tot gillend hard weglopen, erg leuk om te zien. (wordt vervolgd)

A Belgian duo that performed two times, today the ‘Naughty Men’ act. People reacted very different from no reaction at all to screaming running away. I loved it. (to be continued)

Log12-6-11-1.jpg

Log12-6-11-1.jpg

Log12-6-11-1.jpg

Log12-6-11-1.jpg

Log12-6-11-1.jpg

 

8 responses to “Kunsten op straat, Zwolle, Wurre Wurre (1)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haha…je had het me gisteren al verteld…dit is een leuke act.
    De donkere dame lijkt echt geschokt en de giechelende meiden op de achtergrond genieten!!!!
    Het is ook wel een komisch duo, hoor.
    OT Het was weer een gezellige dag, gisteren.
    Nu weer langzaam bijkomen???
    Groetjessss..Ria.

  2. Wat een stel. Ze zorgden wel voor beroering.

    Fijne dag.

    OT Woensdag ga ik ballonvaren.

  3. Schitterend Ank; de act, de reacties en je fotoserie!
    Gr Jan W

  4. Wateen top stel.
    Groetjes
    Fred

  5. Sorry, maar dit vind ik niet leuk na alle ellende die er is geweest en nog is. Je zal er maar als slachtoffer toevallig zijn en zo iets zien.
    Groetjes

  6. Ik zou van m’n stoel vallen van het lachen bij het zien van dit duo. Goed in beeld gebracht Ank. En het leukste bewaard voor de laatste. Een hartstikke grappig begin van deze tweede pinksterdag!

  7. Ik kan er wel om lachen hoor.
    Leuke serie.
    Heb het zelf een keer meegemaakt dat mijn buurman onherkenbaar zo verkleed ging in de carnavalsoptocht, had ’n bak met potloden onder zijn jas.Getver zo’n vies type.
    Ik herkende hem niet en hij heeft dubbel gelegen om mijn reactie…ik herkende hem pas veel later op de dag, hij kwam me toen vertellen hoeveel lol hij gehad had om mij.
    De reacties van de mensen zullen inderdaad leuk zijn geweest.
    Groetjes

  8. Die teddy beertje, ha,ha,ha hoe kom je erop.

Geef een reactie

