Kunsten op straat, Zwolle, Wurre Wurre (2)   7 comments

Hetzelfde duo als gisteren maar dan met een heel andere act: De Buizendragers. Hoe veroorzaak je zoveel mogelijk chaos in een drukke winkelstraat! Ik heb me rot gelachen vooral ook omdat er veel mensen waren die niet in de gaten hadden dat dit theater was en zich ergerden aan zoveel onhandigheid van deze ‘monteurs’. Overigens waren ze uiterst voorzichtig dat er geen dingen werden beschadigd of in de ogen gestoken, knap hoor! (wordt vervolgd)

The same duo as yesterday but with a very different performance. How to create as big a chaos ass possible in a busy crowd.

Log13-6-11-1.jpg

Log13-6-11-1.jpg

Log13-6-11-1.jpg

Log13-6-11-1.jpg

Log13-6-11-1.jpg

Log13-6-11-1.jpg

Log13-6-11-1.jpg

Log13-6-11-1.jpg

Log13-6-11-1.jpg

 

7 responses to “Kunsten op straat, Zwolle, Wurre Wurre (2)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een chaotisch gedoe!! Een rustpunt in de serie: de pijp door de broekspijp!!
    Gr Jan W

  2. Ik vind zoiets geweldig en knap wat ze doen.
    leuk dat mensen echt niet door hebben dat het een act is 😉
    Je moet nog uitkijken dat er geen ruzeie van komt.
    Groetjes

  3. Je moet er toch niet aan denken, dat je die lui werkelijk een klusje in je huis laat doen.
    De meeste mensen vonden het gelukkig nog wel komisch en dat is het ook…?
    Leuke foto met die vrouw, die er doorheen moest stappen.
    Ik zit op het ogenblik na te genieten met de foto’s van Sneek…?
    Fijne dag nog.
    Groetjessss…Ria.

  4. Het ziet er heerlijk chaotisch uit.
    Ik zie al wel dat ik heel wat gemist heb:-)
    Fijne dag nog.
    groetjes, Lia

    OT: Die vogelfoto is uiteraard vanauit een stilstaande auto gemaakt. Dan heb ik al moeite genoeg om scherpe foto’s te maken.

  5. Doet me denken aan dat oude filmpje van de plank. Ook zo hilarisch. Goeie foto’s!

  6. Wat leuk om te zien, vooral die vrouw die er doorheen moet.
    Gelukkig is er geen bonje ontstaan ;-0
    En je potloodventers voor het raam (met jou ertussen) is een prachtig plaat. Die gezichten !!

  7. geweldig act, je zult er maar tussen verzeilt raken 🙂

Geef een reactie

