Sneek, deel 1, Waterpoort   9 comments

De Waterpoort van Sneek stamt uit 1492 en is een opvallend gebouw wat je blijft fotograferen.

The ‘Waterpoort’ from Sneek was built in 1492 and is a remarkable building that one keeps photographing.

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Log16-6-11-1.jpg

Posted juni 16, 2011 by Ank Pot in Architectuur, Nederlandse steden

Tagged with , , ,

9 responses to “Sneek, deel 1, Waterpoort

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt hem prachtig van alle kanten gefotografeerd, Ank.
    Ik durf te wedden, dat je er nog veel meer foto’s van hebt.
    Ook mooi, zoals je de bomen erbij betrokken hebt.
    Het doorkijkje door de twee poortjes is ook schitterend.
    OT Ik was gisteren druk en had gisteravond vergadering.
    Daardoor te weinig tijd voor de foto’s van Sneek.
    Komt vanavond wel weer.
    Ooh..ik kijk naar buiten en zie, dat het miezert.
    Heb net de was buiten gehangen. Nou ja…wordt die lekker zacht van, hxe8?
    Groetjessss…Ria.

  2. Mooie serie. ‘k Mis helaas dat beetje zon om de foto’s te laten sprankelen.
    Gr Jan W

  3. Daar heb ik vorig jaar ook gestaan ; apart bouwwerk hxe9 – mooi gefotografeerd.

  4. Nog nooit in Sneek geweest. Ik herken de poort wel van kalenderplaten.
    De eerste foto is mijn favoriet vanwege de compositie.
    Het doorkijkje met de grote boom vind ik ook mooi.

    OT Nadat de regen met bakken uit de lucht viel, en de spanning steeg, was de organisatie heel positief over het ballonvaren.
    En we zijn gegaan! Prachtige tocht tot in het Lemerlerveld, met “witte wieven” uit de bossen.
    Ga zo met m’n log beginnen.

  5. Je doorkijkjes zijn weer prachtig.
    En volgens mij is en blijft dit gebouw fotogeniek hxe8?

  6. Is inderdaad een heel mooi gebiwu en prachtig om te fotograferen.
    Was nog niet zo druk in Sneek, zal eerdaags wel anders zijn met de Sneekweek, maar wel heel gezellig.
    Sneek is zoiezo heel mooi en leuk.
    Mag er graag komen.
    Groetjes en prettige vrijdag !!

  7. Mooi gebouw Ank, maar wat heb ik genxf3ten van al je foto’s van het straatfestival in Zwolle! Schitterend wat een acts hxe8 hahaha.

  8. prachtige serie van deze poort Ank, vooral de tweede en de laatste foto vind ik persoonlijk heel mooi, maar niets ten nadele van de rest van de serie.

  9. Wow, this is in every rseepct what I needed to know.

Geef een reactie

