Sneek, deel 3, beelden   9 comments

Op de plek waar vroeger de Kingfabriek heeft gestaan herinneren daar nu nog de emblemen in de muur en een rol pepermunt aan.

A role of peppermint is reminding us of the place were the King factory used to be.

Log18-6-11-1.jpg

Log18-6-11-1.jpg

Log18-6-11-1.jpg

Log18-6-11-1.jpg

Log18-6-11-1.jpg

Posted juni 18, 2011 by Ank Pot in Nederlandse steden, Uncategorized

Tagged with , , ,

9 responses to “Sneek, deel 3, beelden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie beelden en mooie foto’s, een goede combinatie Ank. Top!
    De Kingsize herinnering aan Kingpepermunt is smaakvol gedaan.
    Jammer van het laatste beeld dat de ogen zo vreemd overkomen.
    Geniet van het weekend. Gr Jan W

  2. Zo’n beelden ,daar hou ik van en als ze dan ook nog eens mooi zijn weergegeven … Hmmm

  3. Weet je ook de betekenis van de beelden? Er lijkt wel iets van een sprookje te zien over je bezit steeds ruilen?

    OT. Met een heel spijtig gevoel zag ik gisteravond de hele ballonvloot over mijn huis varen.
    Jammer, jammer, jammer dat ik nu niet mee was.

  4. Prachtige beelden van beroepen en die King pepermunt is helemaal fantastisch.
    groetjes, Truus

  5. Hele mooie beelden, houd daar wel van.
    Vind het beeld van de man en vrouw het mooist.
    Jammer dat het beeld op de laatste foto zo beschadigd is.
    Ook de foto rol van King is leuk.
    Gezellige zondag en groetjes.

  6. Mooie reportage heb je gemaakt van al die beelden!
    Fijn weekend verder!
    Lia

  7. De King pepermunt was weer zo’n gelukje, dat ons overkwam, hxe8?
    De knaap aan het grote wiel blijkt een touwslager te zijn.
    Het zijn allemaal mooie beelden, vind ik.
    Ik heb ook nog eens naar mijn foto’s van dat laatste beeld gekeken.
    Het lijkt wel, alsog er een oog van een camera in verwerkt is.
    Zou dat kunnen…een verborgen camera????
    Dan staan wij er goed op!!!!!
    Groetjessss…Ria.

  8. Leuk die beelden. Ik vind toch wel leuk als je kunt zien wat het voorstelt, hoewel er soms wel mooie moderne kunst is. Vaak zijn dit soort beelden verbonden aan een bepaalde geschiedenis. Mooi de “echte” stratenmaker (manlief was stratenmaker en kunstenaar in zijn vak).
    Groetjes

  9. ik begrijp dat we een Sneek week hebben Ank, erg leuk die diverse onderwerpen, bruggen, hekjes en nu weer beelden en ik loop al weer een beetje achter en ben tegen de draad in aan het reageren🙂

Geef een reactie

