Sneek, deel 4, hekwerk   8 comments

Even wat hekwerk bij elkaar gezet.

Some railings in a series.

Log19-6-11-1.jpg

Log19-6-11-1.jpg

Log19-6-11-1.jpg

Log19-6-11-1.jpg

Log19-6-11-1.jpg

Log19-6-11-1.jpg

Log19-6-11-1.jpg

Log19-6-11-1.jpg

Posted juni 19, 2011 by Ank Pot in Nederlandse steden, Uncategorized

Tagged with ,

8 responses to “Sneek, deel 4, hekwerk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo
    Zit er goed uit.
    Ik hoop dat je nog bij de halve marathon in zwolle bent geweest, en dat je nog mooie foto’s hebt gemaakt.
    Gr,Fred

    @Ank zegt: Helaas Fred, ik ben er niet bij geweest, ook niet bij het Klinkerfestival.

  2. Je hebt een hele serie hekjes bij elkaar gesprokkeld, waarvan ik de eerste foto meteen het mooist vind.
    Wat een snertweer is het vandaag, hxe8?
    Gisteren was het hier heel redelijk, wel veel wind, maar weinig neerslag.
    Ik heb een tocht van 30 km. gelopen in Deventer, waarbij we ook door Bathmen gingen.
    Was maar goed ook, want ik was de geheugenkaart van m’n camera vergeten…:0(
    Die kon ik tussendoor mooi even ophalen….?
    De wandeltocht is ook vandaag nog. Ik heb met de wandelaars te doen.
    Veel wandelaars van onze groep gebruiken deze tweedaagse als training voor de Vierdaagse.
    Ook zus Agnes en zwager Frans. Gisteren 40 km. en vandaag 30!!
    Maar ja, je moet trainen onder alle weersomstandigheden en in Nijmegen kan het ook regenen, hxe8!
    Ik ben benieuwd naar je foto’s van het Afrikamuseum….
    Groetjessss…Ria.

  3. Ik ga ook voor de eerste foto bnk.
    Mooi in de verf en die regendruppels maken het af!
    Gr Jan W

  4. De deleteknop wist niet het verschil tussen een A en een b.
    Sorry Ank, maar de b moest weg natuurlijk…..

    @Ank zegt: Hahaha Jan, ik had het niet eens gezien!!!

  5. Nou…wat !!!
    Het zijn prachtige sfeerplaatjes
    Daarentegen vind ik foto4 extra mooi
    Dag

  6. mooie detail foto’s van hekwerken, erg leuk gedaan Ank, je moet er maar opkomen

  7. Erg mooi, Ank. Wat zijn mensen toch fantasierijk helaas lopen de meeste mensen er zo aan langs zonder al dit moois op te merken.

    groetjes, Truus

  8. Hier ga ik voor foto vijf of wat dacht je!
    Maar de anderen moeten ook niet onderdoen hoor!
    Gr.
    P-TER

Geef een reactie

