Sneek, deel 5, bruggen   8 comments

In het waterrijke Sneek zijn vele verschillende bruggen.

Many different bridges in Sneek.

Log20-6-11-1.jpg

Log20-6-11-1.jpg

Log20-6-11-1.jpg

Log20-6-11-1.jpg

Log20-6-11-1.jpg

Log20-6-11-1.jpg

Log20-6-11-1.jpg

Log20-6-11-1.jpg

Log20-6-11-1.jpg

Log20-6-11-1.jpg

Log20-6-11-1.jpg

Posted juni 20, 2011 by Ank Pot in Nederlandse steden, Uncategorized

8 responses to “Sneek, deel 5, bruggen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi, Ank…zelfs de “verdwenen” brug staat erop!!!
    Sommige waren behoorlijk steil…
    Ik ga vandaag voor de waterspiegelingen.
    @ Ja, wij hebben een klein probleempje…we maken teveel foto’s…?
    Groetjessss…Ria.

  2. De uitdrukking van de brugwachter(?) vind ik het sterkst aan deze serie!
    Zo van: “Wil ik het wel of wil ik het niet?” of “Want moet die tante van me?!”
    Gr Jan W

  3. Daar zijn idd veel bruggen. Ben je ze allemaal overgelopen?
    Het is een mooie stad waar je je met je camera goed kunt uitleven.
    Mooie xe9xe9n na laatste foto!

  4. Mooie serie weer en alle logs samen geven een mooi beeld van het stadje. De moeite waard om te bezoeken. Fraai je spiegelende foto’s. Heeft met weerfoto’s maken ook vaak een mooi resultaat.
    Groetjes

  5. erg fraaie bruggen en bruggetjes serie, leuk die detail foto bij dat ene huisje van die windvaan.

    Ik loop weer hopeloos achter met mijn bezoekjes en reacties,
    druk druk ja en het is zomer ben ik toch liever buiten dan achter de computer!

    Groetjes, Bram

  6. Gezellig al die bruggen en bruggetjes.
    De voorlaatste foto is favoriet. Geweldigige sfeer geeft die weer.
    Groetjes

  7. Bijzonder mooi, je hebt je ogen weer goed de kost gegeven!
    Vooral die oude ophaalbruggen spreken mij erg aan.

    gr. Truus

  8. Frankly I think that’s absotulely good stuff.

Geef een reactie

