Rietorchis   9 comments

Langs de rand van de Dobbevijver trof ik een tijdje geleden een groepje Gevlekte Rietorchissen aan.

Along the Dobbe pond I found these lovely flowers.

Log21-6-11-1.jpg

Log21-6-11-1.jpg

Log21-6-11-1.jpg

Log21-6-11-1.jpg

Log21-6-11-1.jpg

Log21-6-11-1.jpg

Log21-6-11-1.jpg

Posted juni 21, 2011 by Ank Pot in Aa-landen, Bloemen

Tagged with

9 responses to “Rietorchis

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vandaag is duidelijk een dag om jaloers te worden.
    ‘k Schreef elders al dat xe9xe9n keer per week gxe9xe9n onhebbelijkheid is,
    dus ik ga hier even mee door. Foto 1 is de reden.
    Als ik het goed zie staat de Orchis in een veld Ratelaars.
    De Orchis heb ik nog nooit gezien/herkend en de Ratelaar eerst vorig jaar.
    Prachtige serie Ank!
    Gr Jan W

  2. Bedankt voor je mooie veldboeketje orchissen.
    Erg mooi zo met die gele ratelaars op de achtergrond.

  3. Bij jou tussen de gele Ratelaars en bij mij tussen de Vlasleeuwenbek….
    Eerlijk gezegd, kan ik het verschil niet goed zien, maar xe9xe9n ding is zeker….
    De combinatie met de gele bloemen is een hele mooie..?
    Wat is die Orchis schitterend zo in het wild, hxe8?
    OT Hier miezert het, maar vanmiddag zal het opknappen…toch??
    Ben heel benieuwd of we de lucht in kunnen…duim je voor ons??
    Groetjessss…Ria.

  4. Genieten Ank !!
    Heel mooi en natuurlijk vastgelegd…

    OT. De albino padjes die lopen natuurlijk gewoon los in de natuur en of we ze nog een keer zien???
    Weet ik niet Ank, ik hoop van wel. ;-))
    Lieve groetjes Anna

  5. Ze staan er mooi op. Had je ze hier ooit eerder gezien?

  6. Heel mooi.
    De foto’s zijn prachtig van kleur.
    Groetjes

  7. Prachtig Ank! En dat zomaar in de stad hxe8?
    Gekweekte orchideexebn doen me niet zo veel, maar de wilde soorten vind ik geweldig.
    Mooie foto’s!
    groetjes, Lia

  8. Mooi ! Ik zie ze voor het eerst. Goed scherp in beeld gebracht 😉

  9. prachtige bloemen en foto’s Ank

Geef een reactie

