Afrikamuseum, deel 3   6 comments

Vandaag begin ik met een beeld dat binnen stond en wat ik heel indrukwekkend vond ondanks of misschien wel vanwege het gebruik van wegwerp materiaal.

Today I start with a statue that was made from rubbish. I found it quite impressive.

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Log27-6-1.jpg

Posted juni 27, 2011 by Ank Pot in Museum

6 responses to “Afrikamuseum, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een heel indrukwekkend beeld, Ank.
    Die gezichtsuitdrukking!!…ik kan het me voorstellen met zoveel spijkers in je lichaam….:0(
    Verder is het weer een heel kleurige serie met verrassende details, zoals de kabouterfiguren en
    “Lord can do everything”!!
    Bij het verzamelen van onze vakantiespullen miste ik onze jerrycan, maar ik weet nu hoe dat komt.
    Ik zie hem boven op de kar liggen…die witte met kraantje *lol*
    Zonnige dag gewenst.
    Groetjessss…Ria.

  2. bijzonder beeld, ik persoonlijk hou daar niet zo van, zou er zelfs geen foto van maken 🙂
    maar als je dat dan op jou blog ziet dan denk ja toch wel gaaf gedaan, ook wee een hele leuke serie Ank.
    Die fiets is geweldig!! je kunt er alleen niet meer mee fietsen volgens mij

  3. Je fiets is zo vreselijk leuk….
    Leuke kleurrijke serie, ga zo de weekendversie bekijken
    Tot zo !

  4. Mooie kleurrijke foto’s.
    Gr Jan W

  5. Wat een schitterende foto’s heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

  6. Nog niets nieuws van het Afrikafront ?

Geef een reactie

