Ballonnen   6 comments

Een poosje terug voeren er weer een paar ballonnen over mijn tuin en nu weet ik hoe het voelt om in die mandjes eronder te zitten. (nog steeds archieffoto’s)

A while ago some balloons flew over my house. I now know how it feels to be in those baskets underneath them.

Log5-8-11-1.jpg

Log5-8-11-1.jpg

Log5-8-11-1.jpg

Posted augustus 5, 2011 by Ank Pot in Diversen

Tagged with

6 responses to “Ballonnen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuke foto’s! De laatste lijkt zo wel een lampion.
    Groetjes

  2. Het kijken naar ballonnen ….dat gevoel ken ik ook.
    Maar hoe ’t is in zo’n mandje te zitten…geen idee.
    Archieffoto’s….dus nog steeds last van de rug.
    Hoop dat je ondanks dit toch kunt genieten van het weekend.
    Gr Jan W

  3. Leuke foto’s zo van dichtbij en altijd leuk om naar te kijken als ze overkomen. Ik zou ook niet weten hoe het voelt in zo’n mandje en eerlijk gezegd wil ik dat ook niet, haha.
    Hoop dat het al wat beter met je gaat.
    Fijn weekend in ieder geval, groetjes Olga

  4. Ai…ik lees, dat je een pijnlijke rug en heup hebt…wat vervelend!
    Ik hoop, dat de pijnstillers het een beetje draaglijk voor je maken en
    dat het nu weer wat beter met je gaat.
    Ik heb inmiddels van de leuke kindergezichtjes genoten en deze ballonnen staan er ook goed op.
    Wat zijn ze mooi rond! Hopelijk weet ik over twee weken ook, hoe het voelt om in zo’n mand door de lucht te zweven.
    Een goed weekend, Ank.
    Groetjessss…Ria.

  5. Ja dat is een geweldig gevoel. Super ervaring.
    De ballonfeesten in Joure is iets voor jou, net geweest trouwens, misschien volgend jaar.
    Dan blijf je fotograferen.

  6. Je hebt de kleurige ballonnen mooi gevangen met je lens.

    gr. truus

Geef een reactie

