Ipomoea   11 comments

Gisteren in mijn achtertuin gefotografeerd.

Yesterday in my backyard.

Log9-8-11-1.jpg

Log9-8-11-1.jpg

Log9-8-11-1.jpg

 

Posted augustus 9, 2011 by Ank Pot in Bloemen, Tuin

Tagged with

11 responses to “Ipomoea

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie kleur. Gezellig zulke bloemen in je tuin.
    Fijne dag nog, groetjes Olga

  2. Ook dit jaar staat ie weer prachtig te bloeien Ank.
    Mooie foto’s, op de onderste mis ik rechts een hondje….;-)
    Tuinfoto’s….het lijkt beter(?)te gaan met je rug.
    Gr Jan W

  3. Wat knap dat jij altijd de namen weet Ank. Bij mij heten ze vaak ‘kelkje’ of ‘bloempje’ maat ik vind ze er niet minder mooi om.:-) Ik heb ze zelf ook in de tuin, als je in ’t kelkje kijkt is het net of er licht in aan is…

  4. Prachtig zijn ze hxe8?
    Hoe is het nu met jou????
    Weinig nachtrust????
    Om 12.24 uur een log plaatsen ben ik niet van jou gewend of is dit toeval???
    Groetjessss…Ria.

  5. Prachtige kleurencombinatie van deze mooie trompetbloem.

    groetjes, Truus

  6. Mooie bloem, wist de naam ook niet hoor.
    Toen scheen in ieder geval de zon 😉
    Las dat het nog niet goed gaat met je rug,rustig aan.
    Is zeker pijnlijk en vervelend.
    Groetjes

  7. Prachtige bloem! Wat zijn er toch bijzonder mooie soorten.
    Ik begrijp dat het nog niet alles is met je rug en dat je waarschijnlijk ischias hebt (las ik ergens). Is ook uitermate pijnlijk weet ik uit ondervinding. Dus sterkte en hoop dat het toch snel gaat beteren.
    Groetjes

  8. Prachtig Ank.Door het witte hart lijkt er iets te gloeien daarbinnen.

  9. prachtige kleur en bloem Ank, heel mooie foto’s

  10. If you’re looking to buy these atrilces make it way easier.

  11. This piece was a lifejacket that saved me from dronwing.

Geef een reactie

