Weer een afscheid   Leave a comment

Vannacht om half één heb ik opnieuw afscheid moeten nemen van één van mijn lieve konijnen. Dit keer was Layla aan de beurt. Het was een grote schok voor mij dat zij stervende was want hier was ik echt niet op voorbereid. Dat komt omdat ik geen idee heb hoe oud zij is, ik kreeg haar in 2005 zwaar verwaarloosd en naar later bleek drachtig uit de opvang. Ze was samen met haar mannetje gevonden achter een leegstaand huis in een hok zonder bedding, zonder eten en drinken. Het rammetje Cosmo was binnen een week overleden aan de gevolgen van de verwaarlozing maar Layla heeft het overleefd en schonk het leven aan 4 prachtige kleintjes waar ik Amber van heb gehouden en daar heeft ze de rest van haar leven mee gewoond. Toen ik destijds op de fiets op weg was met Layla naar de dierenarts om haar te laten steriliseren zijn we door een auto aangereden en hebben dat beiden wonderlijk genoeg zonder al te veel ellende overleefd. Het was een ongelooflijk zachtaardig konijn ondanks alle ellende die ze toch had meegemaakt, ik zal haar vreselijk missen.

Log24-8-11-1.jpg

Log24-8-11-1.jpg

Posted augustus 24, 2011 by Ank Pot in Mijn konijnen

Geef een reactie

