EINDELIJK!!!!!!!!!!!   6 comments

Hallo allemaal, het lijkt er op dat ik eindelijk weer op mijn log terecht kan. Het heeft heel lang geduurd maar we gaan proberen dit weer op poten te krijgen. Het zal nog wel wat voeten in aarde hebben dus ik hoop dat jullie nog wat geduld kunnen opbrengen.

UPDATe: Het blijkt allemaal nog steeds niet goed te werken maar het gaat wel stapje voor stapje steeds beter. Voorlopig ben ik hier te vinden: http://bunnymom.aminus3.com/

groetjes van Ank

Posted november 8, 2011 by Ank Pot in Paddestoelen

Tagged with

6 responses to “EINDELIJK!!!!!!!!!!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grrr…wilde iets verbeteren en weg alles
    Maar ik ben bij je…joepeie 🙂
    Wat goed dat je al een foto kan plaatsen je hebt je eigen achtergrondkleur al.
    Bij mij werkt dat nog niet ;-(
    Dag, ga gauw afsluiten voordat weblog weer de geest geeft !!

    marjoleinvanhetplein
  2. Goh…eleke dag wordt ie mooier en net als je oude 🙂
    Elke dag ga ik niet verbeteren, want dan is alles weg 🙂
    Geweldig…
    Nu maar afwachten wanneer de volgende aan bod komt.
    Dag

    marjoleinvanhetplein
  3. Ik was gewaarschuwd door Marjolein, maar toch overkomt het mij ook.
    Eén verbetering en floep…..alles weg!!!!!
    Ik wacht nog wel even totdat alle kinderziektes eruit zijn.
    Fijn weekend.
    Groetjessss…Ria.

  4. Dat heeft lang geduurd, succes ermee!

  5. Kijken of deze blog zonder kleerscheuren aankomt.
    Zal zo ook eens bij mezelf kijken of ik nu eindelijk foto`s kan plaatsen en wat aan mijn achtergrond doen 🙂
    Heb niets verbetert…je weet maar nooit !!

  6. Kijken of het hier lukt om te reageren, want de code wordt meestal niet geaccepteerd!
    Vreselijk dat het allemaal zo lang moet duren.
    Ik mag alleen nog maar kijken en kan nooit meer in mijn weblog.
    Groetjes

Geef een reactie

