Amsterdamse Waterleidingduinen, deel 2   6 comments

Deze bok konden we tot op een meter of twee benaderen en hij liep daarna heel rustig weg, niet geschrokken of bang, geweldig gewoon! Ik vond dat een hele belevenis want nog nooit had ik Damherten in het wild gezien laat staan gefotografeerd. Ook van menselijk gepraat waren de dieren die we zagen niet echt onder de indruk, ongelooflijk! (Andere foto’s op mijn Aminusblog) (wordt vervolgd)

6 responses to “Amsterdamse Waterleidingduinen, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie serie Ank. Zo’n ontmoeting blijft heel bijzonder
    maar ze zijn natuurlijk niet echt ‘in het wild’ te zien.
    Er komt daar veel bezoek en ook workshops natuurfotografie worden er veel gegeven, dus aan camera’s en mensen zijn ze gewend. Dat zijn ook veelal mensen die iets met natuur hebben en het respecteren, dat geven ze je zo terug! Gr Jan W

  2. Wat mooi, dat is inderdaad heel relaxed fotograferen.
    Normaal rennen ze weg en heb je niet altijd de mooiste foto’s. Vind de derde foto heel mooi. Je had prachtig zonlicht.

    O.T Ik bewaar zaad van het witte vingerhoedskruid voor je. Zien we elkaar niet, je weet maar nooit, stuur ik het op naar je. Groetjes

  3. Weer z`n mooie serie.
    Wat zal dit een mooi gevoel geweest zijn.
    En achter de pc weer nagenieten hè ?
    Nu wij ook ;-0

  4. Is mijn mail nu gepost ja of nee ????

  5. Dan zal de 1-ste mail wel in je spambox zitten :-0

  6. Nog zo’n mooie serie, alsof ik
    even weer terug ben daar…..

Geef een reactie

