Amsterdamse Waterleidingduinen, deel 7   7 comments

Vandaag het laatste deel van deze serie, er zijn nog zoveel foto’s die in de wacht staan. En er worden regelmatig nieuwe gemaakt dus een lange gevarieerde serie met van alles dat de AWD zo mooi maakt. ik kan iedereen aanraden om hier eens naar toe te gaan.

7 responses to “Amsterdamse Waterleidingduinen, deel 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige series heb je van de Waterleiding Duinen neergezet. Mooi de reeën! Die schijnen daar toch goed gewend te zijn aan mensen, want ik zie wel vaker foto’s daarvan. Maar het is en blijft prachtig om te zien en te fliepsen!
    Groetjes

  2. Jullie hebben veel gezien. Weet je ook welke vogel je gezien hebt. Mooie vlinders, de een na laatste foto vind ik erg mooi. Kan zo in een romantische Bambifilm.

    @Ank zegt: Ik vermoed dat het een Leeuwerik is.

  3. Prachtige serie, mooie (nacht)vlinders, maar de3e en 2e van achteraf zijn voor mij de toppers.
    Zo zou het paradijs er uitgezien kunnen hebben als het in Nederland had gelegen….prachtig!
    Gr Jan W

    @Ank zegt: Dit paradijs ligt in Nederland hoor Jan ;0)

  4. Is zeker de moeite waard om daar eens heen te gaan. Zoveel te zien, zeker deze tijd van het jaar. mooi die vlinders.
    Heb geen idee welke vogel je zo mooi op de foto hebt gezet, geen zanglijster volgens mij.
    Heb genoten van je serie en ben blij vandaag weer eens op weblog te kunnen en te kunnen reageren…;-)
    Groetjes

  5. Wauw zeg, we worden maar weer verwend met deze mooie foto’s. Ik vind ze prachtig. En die vlinder met geel en roze…wat apart is die.
    Fijne dag, groetjes Olga

  6. geweldig wat daar allemaal te zien is
    heel mooie serie, van de AWD Ank
    ben ik best wel een beetje jaloers op
    helaas ligt de AWD voor mij een beetje te ver weg
    en ook nog eens heel moeilijk te bereiken ivm file ellende die kant op

  7. Waterleidingsduinen staan al lang om mijn verlanglijstje. Ben er een 6-tal jaar geleden eens geweest, maar ik heb toen geen herten gezien. Wellicht op de verkeerde plaats en verkeerd tijdstip gestaan. Nog te herdoen dus ooit. Mooie inspirerende reeks. Spijtig dat ik er zo ver moet voor rijden:-(

Geef een reactie

