IJsbeeldenfestival Zwolle 2012, deel 1   10 comments

Vanmorgen ben ik, na een fikse griep te hebben gehad, weer voor het eerst op pad geweest. Naar het IJsbeeldenfestival dat dit jaar in het teken staat van de sprookjes van Grimm.
Ik begin met foto’s van de kok die als bevroren staat in zijn beweging, uit het sprookje ‘Doornroosje’ en de andere foto’s zijn van het sprookje ‘De stukgedanste schoentjes’, een sprookje dat ik niet kende. Je loopt door de balzaal met dansende prinsen en prinsessen.
Dit jaar is de opzet veel mooier, minder gekleurd licht, een mooiere tent en strakkere schermen. (wordt vervolgd)

Posted december 14, 2012 by Ank Pot in Evenementen, IJSsculpturen

Tagged with , ,

10 responses to “IJsbeeldenfestival Zwolle 2012, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fijn dat je weer beter bent.
    Wat een bijzondere foto’s. Erg mooi vooral de laatste foto’s.
    Fijn weekend, groetjes Olga

  2. Na de koorts is dit een koude douche lijkt me, gelukkig wel droog en alleen spreekwoordelijk.
    Ik ga voor de serie melkwitte figuren, prachtig, lijken wel cameeën. Heel gaaf!
    Heb een fijn weekend, vergeet niet dat je net ‘beter’ bent.
    Gr Jan W

  3. Ik hou niet zo van die neonkleurtjes, dus ik ga ook voor de dansparen.
    Die vind ik heel erg mooi. Ze hebben er een wervelende show van gemaakt.
    @ Blij te horen, dat het je meegevallen is 🙂
    Je kunt zelfs weer ruiken!!!!
    Nu nog afwachten hoe het morgen gaat. Ik ga morgen al vast naar Dickens.
    Ik was vandaag al in de Bergkerk…daar staan allerlei poppenhuizen opgesteld in Dickensstijl.
    Fijne avond en groetjessss…Ria.

  4. Had je je wel dik ingepakt na een fikse griep die ijkou in ?
    Maar op de radio had ik al gehoord dat de belichting veel beter voor fotografen was…en ja hoor…prachtige beelden zien we, dankzij jou

  5. Wat een kunstwerken hè? Mooi om te bekijken denk ik.
    Balen dat je griep had. Weer helemaal 100% nu?
    Fijn weekend

  6. Prachtig de ijsbeelden. Vooral de witte beelden van de dansers vind ik heel mooi!
    Dat je in ijs toch zulke zwierige vormen kunt maken.
    Ik hoop dat je gezond uit de kou bent gekomen!
    Groetjes en nog een fijn weekend verder.

  7. Dapper dat je na een griep gelijk die kou weer in gaat, neem aan dat het er niet warmer was.
    Ik ben helemaal geen koukleum, maar we waren er jaren terug en ik vond het vreselijk toen.
    Het is wel heel mooi en zeker dit thema van de sprookjes lijkt me heel leuk en mooi.
    Vind de dansende paren heel mooi ! Ben benieuwd naar het vervolg.
    Succes als je morgen naar Dickensfestival gaat. Zou wel willen, maar heb andere dingen.
    Groetjes.

  8. wat ontzettend mooi is dit, prachtig met die kleuren er bij Ank
    Waarom zijn al die leuke dingen zo ver van mij vandaan 🙂 maar goed ik geniet van jou foto’s

  9. Ank zowel je foto’s als deze beelden zijn Kunst.
    Heb je de makers nog aan het werk gezien of lukte dat door de griep.
    Hoop dat het snel helemaal over is.

    Gr. Frans

  10. Prachtig allemaal, ik zal gauw kijken wanneer ik een bezoek zal brengen. fijn dat we dit weer in de stad hebben.

Geef een reactie

