Dickens Festijn Deventer 2012, deel 6   7 comments

Er valt niet zo veel aan de foto’s toe te voegen, dus ik zou zeggen kijk en geniet van alle prachtige figuranten. (wordt vervolgd)

Posted december 22, 2012 by Ank Pot in Deventer, Dickensfestijn, Evenementen, Mensen

Tagged with , ,

7 responses to “Dickens Festijn Deventer 2012, deel 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie portretten weer.
    Het zou toch geen gezicht geweest zijn, als ik daar met mijn blauwe jack op die ladder gehangen had, hè?
    De beide dames met de broodjes in de mond…dat is toch een geweldige momentopname! Ik heb alleen de rechtse kunnen vangen.
    Op de laatste foto kun je duidelijk zien, dat het hier om de schoolmeester gaat…die blik van hem!!!!
    Leuke serie weer, Ank.
    Welterusten voor zo.

  2. Kijk eens naar het vogeltje….het kleine meisje lijkt net wakker.
    De schoolmeester (dankje Ria) is een prachtig portret geworden.
    Heel mooie serie. Fijne zondag .Gr Jan W

  3. Ik zit weer heerlijk te genieten van je foto’s. Je hebt mooie momenten gevangen. Leuke foto met de broodjes in de mond van de dames.
    Sommige deelnemers (foto 12) zijn zo zwaar geschminkt dat ze van een afstand mooier op de foto komen denk ik.

  4. Ha Ank,
    Het is weer ouderwets ernstig goed wat je doet, erg mooie en pakkende foto’s
    Zitten weer na te genieten dank zig jou…

    Groet
    Henk Bronswijk.

  5. Heerlijke portretten en foto’s Ank, prachtig vast gelegd allemaal, de topper dat kleine kind met dat kanten mutsje wat een droppie heerlijk

  6. Mooie foto´s Ank. Ieder jaar kijken wij uit naar jouw impressies van het festijn.
    Als deelnemers zien we zeker niet alles en door jouw foto´s is dat achteraf mogelijk.
    Daarnaast is het altijd leuk om te zien of we er tussen staan….
    Je hebt ons weer mooi te pakken.

    Bedankt,
    Ernst, één van de tonnenrollers

  7. Mooie portretten van de zangers! En leuke foto’s van het kleine musje met het kanten mutsje.
    De laatste lijkt me een uitermate strengen schoolmeester, waarschijnlijk met een lineaaltje in de hand om op je vingers te tikken.
    Zo’n onderwijzer heb ik gehad. Kun je nu niet meer voorstellen.
    Prachtige serie weer !
    Groetjes

Geef een reactie

