Dickens Festijn Deventer 2012, deel 7   11 comments

Ik merk dat ik heel veel bezoekers heb, waar ik heel blij mee ben maar ik krijg maar weinig reacties, ik zou het zeer op prijs stellen als jullie ook af en toe een reactie achter laten!

Er waren erg veel zwervertjes/bedelaars op het Dickens festijn en daarom heb ik die maar in een collage gezet. Uiteraard ontbraken Roderick de politie-agent en Scrooge en Uriah Heep niet. (wordt vervolgd)

Scrooge

Uriah Heep

Posted december 23, 2012 by Ank Pot in Deventer, Dickensfestijn, Mensen

Tagged with , , , ,

11 responses to “Dickens Festijn Deventer 2012, deel 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. ’t Valt inderdaad op dat er maar zo weinig gereageerd wordt, aan de foto’s ligt het niet Ank!!
    Je hebt weer prachtige portretten gemaakt en al zijn de figuranten zijn vaak dezelfden, de foto’s hebben toch ieder jaar iets eigens…
    Gr Jan W

  2. Ja Ank…weinig reacties….men is zeker druk met de voorbereidingen voor Kerst en kijkt vluchtig naar je logs.
    Maar je foto’s zijn zeker de moeite waard en ik weet, dat je er velen een groot plezier mee doet.
    De portretten van klein tot groot zijn weer geweldig mooi. Ja, met zoveel foto’s moet je op een gegeven moment wel overgaan tot collages en dat is ook weer heel erg leuk om al die smoeltjes bij elkaar te zien.

  3. inderdaad, ook ik ben een van die “stille” volgers. Kijk altijd uit naar je foto’s van het Dickens Festijn, ze zijn ook dit jaar weer prachtig! Maar het hele jaar door geniet ik van je foto’s. Van de foto’s van Zwolle kan ik ook genieten, ik werk in Zwolle en herken de plekjes maar door de manier waarop jij ze in beeld brengt kijkt je er net anders naar. Elke keer een feestje om jouw blog te bezoeken.

  4. ook dit is weer een mooie serie. Grappige foto van het kleinste kindje dat sip kijkt. Een wel heel jong zwervertje. Uriah lijkt gebeeldhouwd in zijn rol. Kost hem vast moeite om z’n mond weer ‘gewoon’ te gebruiken *lol*.

  5. Hallo Ank,
    Wat een schitterende foto’s van het Dickensfestijn. De prachtige portretfoto’s en sfeerfoto’s deden mij weer genieten van de wondermooie dag in Deventer. Zelf fotografeer ik ook, en ik heb er ook zo rond de 500 gemaakt.. het sorteren is een heel karwei.
    Volgend jaar ben ik er ook weer bij..

  6. wow deel zeven al, je hebt daar echt je helemaal uit kunne leven met fotograferen.
    zo te zien doet heel Deventer mee aan dit festijn, prachtige figuren worden er uitgebeeld

    Prettige Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar

    Groeten, Bram

  7. Dit jaarlijks terugkerende gebeuren weet je ook nu weer prachtig in beeld te brengem.

    Erica en ik wensen je een hele mooie kerst.

    Frans en Erica

  8. Na de kerst zal ik ook mijn leven beteren, dat wil zeggen…dat ik er om zal denken niet te vergeten een reactie achter te laten. Maar ik ben er ook zo een die vele site’s bezoekt om te kijken naar foto’s van anderen. Ik snap het wel…er zijn veel mooie site.s, diverse mensen hebben er twee. Zelf denk ik ook wel eens dat er niet ge-reageert wordt.
    Maar wat ik nou leuk vind is dat jij en Ria, zo mooi elkaar hebben weten te portretteren, en die “vieze oude man” natuurlijk.
    Ik wens je na al die prachtige beelden, een rustige en fijne kerst toe en denk er om…niet te veel eten.

  9. De fotos zijn alweer prachtig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. wat een mooie sfeerimpressie heb je weer neergezet! De foto van het vermoeide kleine meisje vind ik erg mooi!

  11. Prachtig het portret van het meisje met het rode haar!
    Geweldig mooie portretten, maar ook totaalfoto’s en dan is het leuk dat ik stukjes Deventer herken van het bezoek aan de stad alweer bijna anderhalf jaar geleden. Het is toch een geweldig evenement geworden en dan te bedenken dat dit een uit de hand gelopen hobby is van een mevrouw. Tenminste dat zag ik in haar portret bij “Het gevoel van kerst” op de tv.
    Groetjes

Geef een reactie

