Gezellige Kerstdagen!   8 comments

Uiteraard ga ik ook z.s.m. verder met het plaatsen van Dickensfoto’s. Voor degenen die het sfeertje eens willen proeven kan ik de bijna 2 uur durende live-uitzending van RTVOost aanraden, die is hier te zien en wordt op de kerstdagen diverse keren op tv herhaald: 1e kerstdag 20.00 en 23.00 uur en op 2e kerstdag om 9.00 uur. De oplettende kijker zal Ria en mij ook nog in beeld zien! (Wij staan links in beeld op 49.49 min.)

Posted december 24, 2012 by Ank Pot in Deventer, Dickensfestijn, Evenementen, Mensen

Tagged with , ,

8 responses to “Gezellige Kerstdagen!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jij ook prettige kerstdagen en hierbij ook alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!

  2. Hallo Ank.

    Vanuit een nat Limburg.

    Heel fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2013 met velen mooie foto,s

    Geert en Tiny.

  3. Dankjewel Ank. jij ook van ons de beste wensen.
    Ben even naar de site gegaan om te kijken, heb je nog niet gezien, maar gezien de lengte van
    de uitzending lijkt het me onwaarschijnlijk dat jullie niet een keer in beeld komen 😉
    Gr Jan W

  4. Ik wens jou en je naasten ook hele fijne dagen. Ik heb je site ook weer opgeslagen bij mijn favorieten dus kom weer wat vaker bij je kijken.

    liefs en groetjes,

    Karin

    Karin van Velthuijsen
  5. Ziet er gezellig uit bij jou.
    Ik zal mijn mail dagelijks bekijken en wens je nogmaals fijne dagen.
    Liefs, Ria.

  6. mooie kerst kaar toto, en het is weer al voorbij
    bij deze alvast een goede jaarwisseling en goed en vooral gezond nieuw jaar

  7. PS: op welke tijd – ongeveer – zijn jullie beiden te bewonderen?? Ik heb geen tijd om het hele programma te bekijken, hoe mooi de beelden ongetwijfeld ook zijn.

  8. Jaaa, ik zag jullie, druk bezig :-D.

Geef een reactie

