Dickens Festijn Deventer 2012, slot   10 comments

Vandaag sluit ik de serie Dickensfoto’s af. Als slot van deze serie de foto’s die ik in de overvolle Bergkerk heb gemaakt tijdens de samenzang en het, als altijd weer, indrukwekkende optreden van de Piperband. Natuurlijk heb ik nog veel meer foto’s gemaakt dan ik hier heb laten zien, maar ik hoop dat jullie van deze selectie genoten hebben en als alles meezit hoop ik er natuurlijk 21 of 22 december 2013 weer bij te zijn!

Posted december 28, 2012 by Ank Pot in Deventer, Dickensfestijn, Evenementen, Mensen

Tagged with , ,

10 responses to “Dickens Festijn Deventer 2012, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het was ook dit jaar weer een mooie serie, allemaal bijzondere portretten. Ik vind het altijd zo knap van je dat je de duizenden bezoekers zo goed buiten beeld weet te houden.

  2. Heb van je foto’s genoten.

    ps, nu iets minder genieten want er is 1/4 kies afgebroken.

  3. Heb even terug gekeken, Het was echt weer een festijn zo te zien, zitten hele mooie portretten tussen.
    Je heb de sfeer heel goed weer gegeven.
    Bedankt.
    Groetjes en gezellig weekend.

  4. Prachtig, alweer mooi.

  5. Zo apathisch als Uriah Heep altijd kan kijken, hier kun je toch goed zien, dat ook hij geniet van de samenzang in de kerk.
    Ook het publiek zag er vrolijk uitgedost uit!
    Ik durf te wedden, dat je nog niet de helft van je foto’s getoond hebt, maar ja….je kunt niet eeuwig doorgaan, hè?
    Ik denk, dat ik ook nog één Dickenslog plaats.
    @ We werken ons een slag in de rondte, maar het resultaat valt nog niet op….er is nog zoveel te doen!!!
    Het gaat nog wel even duren…..
    Fijn weekend!

  6. Bedankt weer voor zoveel kijkplezier. Misschien kom ik nog een keer bij de samenzang in de kerk, tot nu toe is me dat niet gelukt na al dat gewas! Tot volgend jaar, Kitty

  7. Prachtige portretten zitten er weer bij.
    Mooie reeks weer van het Dickensspel
    Nou en of ik genoten heb en ik hoop volgend jaar weer mee te genieten 🙂

    Trouwens je badderende gaai is schitterend gefotografeerd

  8. jammer het laatste deel al van deze prachtige serie en portretten
    heerlijk hoe je dit allemaal hebt vast weten te leggen Ank
    mooi en zeer s veer vol allemaal, ik heb meegenoten via jou camera van dit prachtige festijn.

    Fijne jaarwisseling en een goed, fotogeniek en vooral gezond 2013

    Groeten, Bram

  9. Mooie afsluitende serie Ank. ‘k Heb genoten van je portretten, details en de sfeerfoto’s.
    ‘k Hoop uiteraard dat we in 2013 ook weer van je Dickensseries kunnen genieten.
    Wens je een fijne jaarwisseling en een goed begin. Gr Jan W

  10. Een mooie serie als afsluiting van van al je logs van het Dickens festijn. De ene is nog mooier dan de andere.
    En ik ben eindelijk weer “bij”, maar soms ontbreekt me gewoon de tijd om weer achter de pc te gaan zitten, want voor je het weet is er een paar uur voorbij! Buiten het fotograferen, de weblog en facebook moet er toch ook wel eens iets anders gedaan worden, want ik heb helaas nog geen kaboutertjes in huis gezien…..!
    Ank, ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond 2013, want dat is uitermate belangrijk.
    Groetjes uit een “knallend” Tilburg.

Geef een reactie

