Vuurwerk   8 comments

Ik heb toch weer geprobeerd om foto’s van het vuurwerk te maken en dat heb ik gedaan achter het slaapkamerraam. De wind maakte dat het vuurwerk opzij wegwaaierde. Een paar foto’s zijn redelijk gelukt, hier zijn ze:

Posted januari 1, 2013 by Ank Pot in Diversen, Luchten

Tagged with , ,

8 responses to “Vuurwerk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik zou hier al heel blij mee zijn geweest Ank.
    Heb nog nooit geslaagde vuurwerkfoto’s gemaakt.
    Gr Jan W

  2. Moeilijk onderwerp, is toch goed geslaagd Ank.

  3. Zeker de laatste 3 vind ik echte spetters, Ank!
    Bij mij is het niets geworden dit jaar.
    De buurjongen had een vuurpot vlak voor ons huis gezet, dus ik had veel te veel licht 😦
    Groetjessss…Ria.

  4. Lijkt me moeilijk vuurwerk foto’s. Hihji ik probeer het niet eens. Ik vind die 4e wel apart 🙂

  5. Is je goed gelukt..ik heb wel een poging gedaan, maar de foto’s waren niet gelukt.
    Groetjes

  6. Mooie foto’s Ank, net als die van het Dicken’s Festival en de ijssculpturen!

  7. Dat wegwaaien geeft juist een heel apart effect.
    Goed gellukt, hoor !

  8. ik zelf heb geen poging gedaan regen en wind waren spel brekers hier, nog niet zo’n slecht idee van achter het raam fotograferen.
    goed te zien dat er een stevige wind stond, die laatste vind ik persoonlijk de mooiste van deze serie

Geef een reactie

