IJsbeeldenfestival Zwolle 2012, slot   5 comments

Vandaag eindig ik deze serie met wat foto’s van het sprookje ‘de wolf en de zeven geitjes’ en als allerlaatse 3 foto’s van een kamer uit het ijshotel. Daar was het heel erg donker maar je krijgt toch wel een indruk. Morgen kom ik met iets totaal anders.

Posted januari 8, 2013 by Ank Pot in Evenementen, IJSsculpturen

Tagged with , , ,

5 responses to “IJsbeeldenfestival Zwolle 2012, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt er prachtige series van gemaakt Ank.
    Maar t is niets voor mij……o.a. veel te koud!
    Gr Jan W

  2. Ank ik blijf me verbazen over deze kunst wat zijn die mensen goed.
    Je foto,s ja dat is ook weer top maar dar vertel ik niets nieuws mee ;-

    Gr. Frans

  3. warm zal het daar wel niet geweest zijn 🙂 prachtige hoe ook dit sprookje in ijs is uitgebeeld
    erg leuk te zien dat ze ook verschillende soorten ijs gebruiken, dat witte ijs is ook heel mooi
    maar dat transparante vind ik mooier voor de foto’s geeft van die mooi glinstering op de foto’s

  4. Vanmiddag ben ik er ook geweest. Heerlijk, eindelijk winterkou. En dat ijshotel lijkt me eigenlijk ook wel wat. Lekker met een koude neus boven het dekbed.
    Heb van je foto’s genoten. De mijne komen binnenkort.

  5. Ik heb warmpjes genoten van al je ijssculpturen.
    Dat hertje is echt lief om te zien.

Geef een reactie

