Spoorwegmuseum Utrecht, deel 4   4 comments

Terwijl het hier op dit moment sneeuwt, dus ik ga er zo lekker op uit, gaan we weer verder met de treinen in Utrecht. We beginnen met de Heimwee Express en komen uiteindelijk terecht bij de koffers waar heel leuk binnenin van alles te zien was. De foto van het jongetje en zijn moeder die er in kijken is niet helemaal scherp maar daar kun je goed zien wat ik bedoel. Er was een tafereeltje in de koffer gemaakt en daar werd op de één of andere manier een bewegende projectie op gedaan en er was geluid bij. (wordt vervolgd)

Posted januari 12, 2013 by Ank Pot in Museum

Tagged with , , , ,

4 responses to “Spoorwegmuseum Utrecht, deel 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi Ank, zijn dit tevens niet opgehaalde koffers uit het ‘gevonden voorwerpen depot’? Er zitten hele klassieke bij!!
    Bedankt voor je antwoord op de kaartjesautomaat, deze had ik ook in gedachten gezien de bureau spullen…
    Hier sneeuwt het momenteel niet meer, voor het begon heb ik nog ijshaar gezien tijdens het uitlaten van Elske….
    Geniet van het mooie weer. Gr Jan W

  2. Geen idee waar deze koffers vandaan komen Jan!
    IJshaar, wat zou ik dat graag eens zien en fotograferen!

  3. Je hebt weer een prachtige serie van dit spoorwegmuseum Ank, ik heb ze net alle maal zitten bekijken. Zo’n diesel locomotiefje een paar fotos terug heef nog heel lang dienst gedaan hier in Helmond als rangeertreintje. Wat hadden ze vroeger toch mooie koffers. Ik benijd je hoe jij foto’s maakt, als je ergens bent geweest is volgens mij je hele kaartje vol, ik denk dat ik te kieskeurig ben. Fijn weekend.
    @Foto van het kasteel was gestileerd, er was wel meer licht zo als je op mijn wordpress kan zien.

  4. Leuke serie weer en die koffers zijn stuk voor stuk beauty`s

Geef een reactie

