Sneeuwdag   8 comments

Vandaag heeft het bijna de hele dag gesneeuwd en zeker vanmorgen ging het hard. Dat leverde een mooie witte wereld op. Ik ben dit keer eens foto’s gaan maken toen het nog sneeuwde. Een dikke shawl om, zodat ik daar de camera telkens onder kon wegstoppen en dan maar een rondje lopen. Dat leverde o.a. deze foto’s op:

Posted januari 15, 2013 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen, Sneeuw en ijs

Tagged with , , ,

8 responses to “Sneeuwdag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zoooo, nu zijn jullie aan de beurt 😉 – hier geen vlokje! Die twee meisjes op de fiets is erg mooi, de vrolijkheid spat eraf.

  2. Zó leuk: foto’s maken terwijl het sneeuwt. Helaas moest ik naar het werk (nee hoor, veel te leuk).
    De meisjes op de fiets foto is erg leuk. Wat boffen we toch weer he? En de zon komt er ook nog bij morgen. Veel plezier.

  3. Och wat veel sneeuw… Hier niets!
    Leuke winterse serie Ank .
    De twee meisjes op de fiets hebben dikke pret 🙂

  4. Het was mooi wakker worden vanmorgen. Een grote witte deken. lag over de stad.
    Elske en ik zetten onze afdrukken als eersten in de verse sneeuw richting uitlaatveld.
    En daar bleef het bij wat mij betreft.
    Niet zulke mooie foto’s van blije meiden op de fiets of dametjes met een paraneige 😉
    Je foto’s hebben net voldoende kleur om geen z/w te mogen heten… Mooie serie Ank.
    Gr Jan W

  5. Toch altijd mooi hè die sneeuwfoto’s. Ik kijk er liever naar dan dat ik er zelf door moet 😉

  6. Hier lag van maandag nog wat, maar helaas gisteren geen sneeuw erbij, Jammer vind het zo mooi en inderdaad lekker om te wandelen en te fotograferen.
    Heb wel gewandeld maar zo mooi zag het er hier niet uit.
    Heerlijke winterse foto’s.

    O.T dacht misschien staan de foto’s van Roosendaal er al op, las dat jullie er heen gingen op FB van Beus en omdat ik geboren ben ik daar, heel benieuwd naar de foto’s ;-))

  7. Leuk al die witte wonderland actiefoto`s,, maar die 2 grietjes stelen toch echt de show :_)

  8. Weer en mooie serie ik krijg het er koud van.
    Hier vandaag zonnig met vorst het was lekker.

    gr. Frans

Geef een reactie

