Rijp   7 comments

Gisteren was het hier mistig en in de loop van de morgen ontstonden lange rijpnaalden aan alles wat maar een beetje uitstak. Ik heb weer mijn vertrouwde rondje Dobbe gelopen en in de snijdende kou de volgende foto’s gemaakt:

Posted januari 26, 2013 by Ank Pot in Aa-landen, Sneeuw en ijs

Tagged with , ,

7 responses to “Rijp

Subscribe to comments with RSS.

  1. Super Ank, dat kom ik nou weer niet tegen. Heel mooi die punkkapsels… 😉
    De meanderende watertje wordt zo mooi scherp aangegeven.
    De sfeervolste foto vind ik die met het rode autootje.
    Wens je een mooi weekend. Gr Jan W

  2. Dan hebben jullie toch echt ander weer gehad dan wij.
    Mooi zijn je foto`s en dat gaas van een hek ? is prachtig geworden.
    Mooi lijnenspel zit er in.

    @ En sneeuwt het bij jullie nu ?
    Hier is vanmorgen weer 2-3 cm verse sneeuw gevallen

  3. Dat zijn weer een stel geweldige foto’s. Vooral die van het bos vind ik erg mooi. Het was gisteren dan mistig, maar het had wel iets. Het sneeuwde en alles leek potdicht te zitten.
    Groetjes Olga

  4. Prachtig die rijp. Hadden wij niet. Maar het was hier ook niet mistig. Wel vreselijk koud vond ik het. Maar het voelt nu al heel anders buiten merkte ik net. Tis hier 3 graden boven nul nu. Fijne zondag hoor

  5. schitterende winter sfeer foto’s Ank, en wat is dat dan weer snel voorbij als het gaat regenen…
    maar gelukkig hebben we nog wat foto’s, eigenlijk voor drie maanden winter is zo’n sneeuw en vorst periode veel te kort 😦

  6. Een mooie winterserie Ank.
    Helaas ik heb dit hier gemist (had geen puf im de kou in te gaan) en nu ik dit zie 😦

    Gr. Frans

  7. Heel mooi met de rijp. Hier is dat eigenlijk niet geweest. Wat dat betreft toch soms grote verschillen in het land.
    Mooie serie winterse foto’s!
    Groetjes

Geef een reactie

