Kramsvogel en meer   7 comments

Wat foto’s die ik de afgelopen dagen heb gemaakt. Gisteren zag ik toen ik de trap afkwam een Goudvink in mijn tuin zitten maar toen ik met de camera terugkwam was hij natuurlijk verdwenen. Het is me wel gelukt om de Kramsvogel te fotograferen die dit jaar tot op heden slechts één keer mijn tuin bezocht. Verder wat foto’s die ik op de Aaweide heb gemaakt.

7 responses to “Kramsvogel en meer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt hem wel mooi op de foto gekregen de kramsvogel. Heb hem hier ook maar even gehad.
    Ook de goudvink, vrouw maar zat te ver weg..en met het grijze weer, niet echt goed gelukt.
    Verder veel dezelfde vogels, veel merels en vooral koolmezen. Andere jaren veel meer soorten.
    De foto’s op de dierenweide zijn leuk zker die met de schapen, wat zijn het toch grappig beesten en komen heel mooi uit in de sneeuw.

    Maar wachten of de winter nog terug komt, ze zeggen van wel. Is wel mooi, maar nu ruimt het wel ff lekker op..is maar een boeltje in de tuin nu, maar het gaat snel wel.
    Groeten en gezellige zondag verder.

  2. Mooie foto’s van de Kramsvogel. Ik heb hem nog niet in onze tuin gezien, van de week was hij wel bij de Dobbe.

  3. Mooie serie Ank, nr 3 is top!!. De eend is er wel eentje naar mijn smaak!!
    Met dit koude weer gewoon naar buiten kijken…..
    Gr Jan W

  4. Kramsvogel staat er goed op Ank en de 3 kruiwagens daar kan je niet langs zonder ze te fotograferenSchapen in de sneeuw altijd een mooi onderwerp en dan die eend die dacht ook ik blijf wel binnen 😉

    Gr. Frans

  5. Prachtig heb je hem vastgelegd en ik maar denken dat het een lichtere lijster was, die mijn tuin bezocht !
    En je fladderende mus…..geweldige aktie
    En je schaapjes doen het ook goed in de sneeuw 🙂

  6. De kramsvogel voelde zich prima in mijn tuin tijdens de sneeuw. Want die had het voorzien op de appels. De hele dag zat ie aan de appels te eten tot verdriet van de merels. Die lieten zich wegjagen door deze best gehaaide vogel. Zelfs een 2e plek met appels hielp niet echt voor de merels. Maar wel geregeld de kramsvogel kunnen fotograferen. Nog nooit eerder in de tuin gehad!
    Prachtig de schapen in de sneeuw. Maar wel blij dat nu even de sneeuw weg is, want de achtertuin vanmiddag opgeruimd en de voerplekken schoongemaakt, want de vogels maken er wel een rommeltje van!
    Groetjes

  7. Wat een prachtig vogeltje. En die schaapjes altijd leuk om te zien. Valt me op dat ze lang in de wei staan deze winter. Maar goed, met zo’n dikke jas 🙂
    De laatste foto is wel grappig. Je hebt hem er net op kunnen zetten, maar hij zit wel best op het warme stro.
    Groetjes Olga

Geef een reactie

