Laatste sneeuwfoto’s   10 comments

De laatste serie sneeuwfoto’s van de afgelopen periode. Als je nu naar buiten kijkt is die schoonheid ver te zoeken, het is allemaal smurrie en modder. Hopelijk krijgen we nog een echt stukje winter over een paar weken.

Posted januari 28, 2013 by Ank Pot in Aa-landen, Sneeuw en ijs

Tagged with ,

10 responses to “Laatste sneeuwfoto’s

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fijn dat ik even met je mee mocht lopen. In het echie nog steeds griep, ken ik helemaal niet.
    De foto van het ‘knikkerpotje’voor eendjes is erg leuk. Je hebt mooie details gekiekt.

  2. Ja…het is alweer verleden tijd. Aan mij is de sneeuw ongemerkt voorbij gegaan, dus ik ben blij met jouw foto’s 🙂
    Je begint met een paar mooie sneeuwlandschappen en bij de derde foto moet ik onwillekeurig aan het kruiende ijs van vorig jaar denken……
    Bij de vierde foto moet ik glimlachen….echt leuk!!!
    Ik val echter voor de laatste….een beauty met dat prachtige strijklicht over het ijs.
    OT Ik was vandaag wel blij met het weer…kon ik mooi met de hogedrukspuit de markiezen van de winkel reinigen.
    Ik ben zelf trouwens ook kletsnat geworden…dat is haast onvermijdelijk 😦
    Fijne avond en groetjessss…Ria.

  3. Het was ineens snel voorbij, maar nog mooie foto’s van jou. Ik heb vandaag ook de laatste sneeuw op de weblog gezet, maar ook alweer de zon.
    Mooi de foto met de pootjes in de sneeuw! Ook de laatste is mooi met het zonlicht over het besneeuwde ijs.
    Nu geen sneeuw, maar regen en wind.
    Groetjes

  4. ’t Is weer gebeurd met de sneeuwpret, nog maar even nagenieten van de beelden. Net wat je zegt, alles komt er zo blubberig onder vandaan… weg schoonheid.

  5. Hier is ook alles al bijna verdwenen 😦
    Maar ik heb genoten van deze winter en al die mooie foto`s
    Je laat je winterserie ook mooi eindigen 🙂

  6. Wat is die laatste foto mooi.
    Groetjes Olga

  7. Prachtige serie met een top afsluiter. Ook ik heb genoten van de winterfoto’s.
    De troep valt bij ons wel mee, de straten waren in één avond schoon en de grasvelden iets later.
    Laat de krokussen nu maar komen….
    Gr Jan W

  8. Gelukkig was de rotzooi door de grote hoeveelheid regen heel snel weg.
    Lekker zon erbij. Was wel weer even wennen.NU wer even genieten en maar kijken of koning winter terug komt. Ik heb er wel van genoten.
    De laatste foto is prachtig !
    Groetjes

  9. Ik vind vooral de laatste erg mooi, wat een glinstering!
    En laat nu de lente maar komen 😉

  10. de laatst gemaakte of geplaatste 🙂 je zult er ongetwijfeld nog wel meer gemaakt hebben
    Jammer dat dit maar zo kort duurt, van de drie maanden winter maar 12dagen echt winter weer, maar het was wel heel mooi

Geef een reactie

