‘De Passage’ in Roosendaal, deel 4   5 comments

We gaan weer verder waar we voor de sneeuw gebleven waren met het bijzondere winkelcentrum  ‘De Passage’ in Roosendaal. Met o.a. Columbus en Marco Polo, die laatste sprak je toe als je in de buurt stil ging staan. Dit is de voorlaatste serie die ik plaats.(wordt vervolgd)

Posted januari 30, 2013 by Ank Pot in Architectuur, Nederlandse steden

Tagged with , , ,

5 responses to “‘De Passage’ in Roosendaal, deel 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het blijft mooi en boeiend deze passage.
    Druk was het daar niet of toch wel ?
    Die lampjes van art-deco daar ben ik weg van….
    En die poppen zijn zo `echt`
    Fantastische tour is dit.

  2. mooie warme kleuren en kleurige foto’s
    prachtige serie van deze passage

  3. Het zijn prachtige series Ank. Ik schreef eerder, dat ik daar wel één keer rond zou willen lopen.
    Ik kom daar toch maar op terug hoor, ik hou het bij je foto’s!!
    Gr Jan W

  4. Fraaie foto’s laat je ons weer zien. Van de strenge Marco Polo tot de bloemenwinkel.
    Maar net als Marjolein “val” ik voor dat art-deco lampje!!
    Apart de benen en voeten van Marco Polo. Op blote voeten zo te zien, maar als je naar zijn linkerbeen kijkt lijkt het wel of hij een soort maillot aan heeft.
    Groetjes

  5. Je foto’s zijn prachtig! Je hebt meer details laten zien dan dat ik ooit gezien heb daar.
    Ik hoop wel dat het er normaal drukker is, anders zie ik het voor de winkeliers maar somber in.
    De bloemenzaak is prachtig !!!

Geef een reactie

