Narcissen   9 comments

Inmiddels zijn ze al uitgebloeid maar dat komt omdat ik ze binnen had staan, deze prachtige dubbele Narcissen. En bijzonder voor een Narcis, ze geurden ook nog lekker. Straks zal ik de bollen in de tuin zetten zodat ik ze volgend jaar buiten kan bewonderen.

Posted februari 4, 2013 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with ,

9 responses to “Narcissen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie narcis, ’t was even wennen, maar vergeten doe je m niet meer. Hoop dat ze het beter doen dan bij ons,
    wij hadden een paar jaar terug de bridal crown buiten gezet, helaas slechts 2 bloemen zijn toen opgekomen…
    Gr Jan W

  2. Mooi die dubbele narcissen! Ik kan helaas nooit iets van bolletjes neerzetten binnen, omdat Fré er zo allergisch voor is.

  3. Oh, wat zijn de foto`s mooi geworden.
    Wit is toch al zo`n moeilijke kleur om te fotograferen.

    @ Mijn weblog is eindelijk geïmporteerd, heeft wel wel veel bloed, zweet en grijze haren gekost !!

  4. Prachtige bloemen en foto’s Ank, vind dit altijd heel mooi die dubbele bloemen

  5. Mmm, ze ruiken van je blog af.

  6. Ja, ze zijn prachtig die dubbele, en ze ruiken nog heerlijk ook.

  7. Ze zien er zo romig uit met hun dubbele kopjes en ik zou ze graag ruiken, maar helaas is de techniek nog niet zo ver 😉
    Ik hoop dat de bolletjes tot leven komen in de tuin en je er nog lang van mag genieten.

  8. Je hebt de lente in huis gehaald, mooi en gezellig !!!
    Zag al zoveel lente bloeiers bij het tuincentrum, je krijgt gewoon zin in de lente.

  9. Wat lekker dat ze nog geuren ook. Prachtig zijn deze dubbele narcissen.
    Je hebt ze heel mooi gefotografeerd, want wit (en zwart trouwens ook) is niet makkelijk om te fotograferen.
    Maar dat kunnen we wel aan jou overlaten. Geweldig mooi !
    Groetjes

Geef een reactie

