Verse sneeuw   9 comments

Toen ik vanmorgen de gordijnen open deed bleek het heel hard te sneeuwen, nog steeds want gisteravond toen ik ze dichtdeed was dat ook al het geval. Het gevolg; een verse witte wereld. Helaas kan ik er niet op uit trekken want ik heb andere verplichtingen maar deze foto’s heb ik even vanuit het huis geschoten.

Posted februari 10, 2013 by Ank Pot in Aa-landen, Sneeuw en ijs

Tagged with ,

9 responses to “Verse sneeuw

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hier is ook een flink pak gevallen Ank gisteren avond en vannacht nog een beetje
    Mooie winterse serie, en het kan niet op met de sneeuw deze winter, ik hoef er gelukkig niet door 🙂
    fijne zondag, groeten Bram

  2. Hallo Ank.
    Wat mooi die verse sneeuw.
    Hier in Limburg ligt niets bij ons tenminste niet Heitse….. Alaaf oete het kwakkerte riek
    Gr Geert

  3. Prachtig hè? Plm 8-10cm sneeuw. Zo zag het er bij ons ook uit Ank. Gister zag ik nog ijshaar, nu een sneeuwpruik.
    Je Hulst steekt mooi af met dat geel en groen. En een Vlinderstruik onder de witjes is ook een mooi gezicht.
    Wij zijn met Elske een boswandeling gaan maken. Moet de foto’s nog goed bekijken maar het was al prachtig daar te lopen.
    Fijne dag verder. Gr Jan W

  4. Heerlijk dat we zo verwend worden met verse sneeuw. Heb vanochtend al vroeg een rondje met het hondje gedaan. Uiteraard om de Dobbevijver. Genieten!

  5. Nou, daar ligt weer een aardig pakje! Hier zijn maar 3 vlokjes gevakken denk ik. 🙂

  6. Wat mooi is/was het buiten hè ?
    Hier was ook 8-10 cm verse sneeuw gevallen.
    Alleen woei hier alles meteen van de bladeren, richels en takjes, dus geniet ik bij jou 🙂
    Mooi is die foto van de gekleurde hulst en sneeuw

  7. Je ziet het…voor al dit moois hoef je niet ver van huis.
    De sneeuw komt naar je toe en je kunt direct genieten.
    Ik ga ook voor de foto met de hulst.
    Ik heb ook een heerlijke wandeling gemaakt in Dorth en ik was daar niet de enige.
    OT Ik had een pc-probleem, de voeding had het begeven.
    Is gelukkig weer gemaakt, dus ik kan weer aan de slag.
    Ik begin maar eens met de opening van de bakkerij, die overweldigend was 🙂
    Groetjessss…Ria.

  8. Mooi foto’s uit je tuin , heel sfeervol.
    En genoeg voor de vogels zo te zien. Hier lag niet zoveel,maar inmiddels is alles weer weg.
    maar ze beloven nog meer sneeuw, mooi, maar van mij mag de lente komen hoor.
    Groetjes

  9. De foto’s zijn mooi maar voor mij mag die witte smurrie wel wegblijven nu ! Ik snak naar de lente !

Geef een reactie

