Anemonen   7 comments

Paarse en rode Anemonen zijn dit keer het onderwerp.
De foto’s zijn gemaakt met natuurlijk licht van de zon die naar binnen scheen.

Posted februari 12, 2013 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with ,

7 responses to “Anemonen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig Ank ! Mooi belicht deze anemonen. Ik vind de derde en de voorlaatste er uitspringen.

  2. Zo herken ik ze wel Ank. 😉 Prachtige foto’s, je laat de hartjes dan ook heel goed zien!
    Gr Jan W

  3. een beetje lente gevoel krijg ik als ik naar deze foto’s kijk Ank, prachtige kleuren en mooi licht

  4. Ha, lente (in huis). Ik vind de vierde en laatste foto heel mooi.

  5. Ohh ik vind ze prachtig! Vooral de paarse. Heerlijk weer wat meer kleur hè? Ben er echt aan toe

  6. Hier loopt je hart van over
    Prachtig zijn ze en deze roze zijn ook weer zo mooi, mooi in het hart geraakt !

  7. Wat mooi Ank ! Prachtig dat rood en paars. Heerlijk zo’n bos bloemen met dit winterse weer.
    Jammer dat mijn gekregen bos rozen het al na vier dagen het laten afweten.
    Groetjes

Geef een reactie

