Amsterdamse Waterleiding Duinen, 1   6 comments

Vandaag was ik weer met Ria in de Amsterdamse Waterleiding Duinen. Het was stralend mooi weer en daar hebben we echt van genoten. Helaas was ik vreselijk beperkt door enorme pijn in mijn rechterbeen, waarmee ik uiteraard naar de dokter zal gaan, maar toch hebben we weer veel moois gezien en dat begon al weer vlak bij de ingang. (wordt vervolgd)

6 responses to “Amsterdamse Waterleiding Duinen, 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vers van de pers kun je wel zeggen, hè?
    Wat was het genieten in het zonnetje en je foto’s zijn geweldig!
    Ik moet de mijne nog bekijken…ben nog even bij Jeroen blijven hangen en heb thuis nog wat gegeten.
    Ga eens even kijken of de mijne kunnen tippen aan die van jou.
    Foto 3 is heel aandoenlijk.
    Ik hoop, dat ik niet teveel van je gevergd heb vandaag en dat de schade aan je knie mee zal vallen.
    Groetjesssss…Ria.

  2. Een zonnetje, maar wat een verschil met het zonnetje van je vorige serie Ank.
    Het is een prachtige serie, inderdaad heel lief foto 2, maar de laatste foto met die vragende blik….top!
    Succes met je been/knie. Altijd lastig die gewrichten. Gr Jan W

  3. Nou, een zonnetje hebben we hier (nog) niet gehad. Laat maar komen. Ik heb er wel zin in!
    Wat naar dat je zo’n pijn in je been had 😦
    De foto’s zijn wel mooi zeg! Op wat voor afstand liepen ze?

  4. Oh, wat een lieve, ja aandoenlijke foto`s zijn dit geworden.
    Top, dat je ze zo gemakkelijk kan benaderen en fotograferen.
    Ben benieuwd naar de rest 🙂
    En sterkte met je onderdanen.

  5. Prachtige serie, wat mooi dat licht.Vind ze allemaal mooi maar foto 2 is mijn favoriet.
    Hoop dat de klachten bij je knie snel over zijn.
    Ik loop ook al met pijn in mijn gewrichten handen en voeten, hoop dat het door het weer komt.
    Moet maar snel lente worden.
    Sterkte en groetjes!

  6. schitterend gebied die AWD, ben er zelf nog maar een keer geweest en heb het toen heel slecht getroffen met het weer
    ook bijna geen herten gezien, dan heb jij het stukken beter getroffen prachtieg foto’s Ank

Geef een reactie

