Amsterdamse Waterleiding Duinen, 4   6 comments

Dit keer hebben we ook een vos gezien en daar foto’s van kunnen maken. Een heel erg goed gevoel hadden we daar niet bij omdat het dier door een aantal mensen werd gevoerd. De Buizerd had ik graag wat scherper op de foto gekregen maar hier was ik ook al blij mee. Op de laatste foto die Ria van mij maakte kun je zien hoe dichtbij sommige dieren zich laten naderen. (wordt vervolgd)

6 responses to “Amsterdamse Waterleiding Duinen, 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goed hoor, je hebt ‘je’ Vos geschoten….top!! De Buizerd is een mooie bonus.
    De foto met het water is prachtig. Gr Jan W

  2. Ja zo is idd goed te zien hoe dichtbij je kunt komen. Apart zeg! Mooi dat jullie een vos zagen. Ik vind het geen leuke beesten en hier in het veen zitten ze ook wel. Marco heeft er ooit eentje op de foto kunnen krijgen, maar meestal lukt het niet.

  3. Mooie kleuren zitten er al in het duingebied.
    Die vos is wel bijzonder zo vlak voor je camera, maar `dat gevoel` snap ik wel !

  4. Toch prachtige foto’s Ank en ja die buizerd… de eerste is toch mooi scherp. Ik weet hoe verdomd moeilijk het is om een vogel in de vlucht te vangen 😉

  5. Mooi zeg die vos, zie je niet iedere dag en hem dan zo mooi op de foto krijgen.
    Jammer van de buizerd, maar toch nog redelijk goed gelukt/
    is mij nooit gelukt. Zie ze wel eens onderweg op een paal zitten,maar zit dan in de auto.

  6. het zijn prachtige dieren die vossen, jammer dat de mensen ze een beetje verpest hebben door te voeren (rugzak vossen, heten deze las ik eens)
    maar toch wel leuk om ze een keer in het “wild” vast te kunne leggen.

Geef een reactie

