Amsterdamse Waterleiding Duinen, 5   8 comments

Vandaag de laatste foto’s van dit bezoek aan de Amsterdamse Waterleiding Duinen. Bij het terugkijken er van kan ik er opnieuw weer van genieten zo mooi is het daar. ik hoop er nog vaak een fotowandeling te kunnen maken.

8 responses to “Amsterdamse Waterleiding Duinen, 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. En ik heb heerlijk mee genoten.

  2. De eerste én de laatste Ank, dat zijn de toppers voor mij.
    Prachtige houding en mooi licht. De rest is ook niet mis hoor!!
    Gr Jan W

  3. Gut het lijkt wel of ze poseren voor je! Mooi gebied daar lijkt me.

  4. Foto 3 Ank….superscherp!!!
    En ook de rietpluim in het zonlicht is een geweldige opname.
    Fijne avond nog.
    OT Hoe is het nu met je knie??? Gaat het weer???
    Groetjessss…Ria.

  5. Wat straalt van de laatste foto een rust uit.
    Ik heb bij je genoten.
    Ga maar gauw weer…genieten wij mee 🙂

    @Vandaag of gisteren stond er niet z`n gunstig bericht over in de krant

  6. Het heeft helemaal niets met de kwaliteit van je foto’s te maken, maar ik krijg altijd een dierentuingevoel bij foto’s die zijn gemaakt in de AWD – ik kom ze regelmatig tegen elders op internet. De dieren zijn me te mak.

  7. schitterend deze series over de AWD Ank, heb genoten van deze prachtige foto’s

  8. Heel interessante reportage want… ik ga er ook naar toe ergens in de maand mei!
    Ik vind het tweede beeld in deze reeks er nog eens bovenuit steken. prachtig hoe die daar staat! mooie compositie, mooi licht

Geef een reactie

