Suikerspin   11 comments

Het eten van een suikerspin is toch wel iets bijzonders en iedereen doet het op zijn eigen manier. De meesten nemen happen uit de suikerspin maar er zijn er ook die met de hand plukken pakken en die in de mond steken. Anderen eten het stokje er bijna bij op. Het blijft in ieder geval een leuk gezicht om suikerspin etende mensen te observeren. Afgelopen zaterdag deed ik dat op de straatspeeldag hier in de buurt.

Posted maart 18, 2013 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen

Tagged with ,

11 responses to “Suikerspin

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie kinderportretten.

  2. Mooie serie Ank, lang haar en suikerspin eten….
    Dan zijn de jongens wel in het voordeel 😉
    Gr Jan W

  3. Lus ik ook wel… ik proef en voel het gewoon smelten in mijn mond, Ank
    Mooie serie laat je zien!
    Lieve groetjes Anna

  4. Wat grappig om zoiets eens vast te leggen. Als hier kermis is neem ik ook wel eens een suikperspin. Ik pluk het met m’n handen van het stokje, anders plakt je hele gezicht daarna 😉

  5. Grappige serie met mooie portretten. Het is nog een heel karwij om een suikerspin op te eten.

  6. Prachtig Ank wat moet jij een plezier hebben gehad bij het maken en ook toen je dit blog maakte.
    Ik zit er met plezier naar te kijken.

    Gr. Frans

  7. blijft leuk die kinderportret foto’s zeker als het zo ongedwongen gebeurd Ank
    erg leuk log om naar te kijken met snoetjes in de suiker spin

  8. Het zijn leuke portretjes geworden, Ank.Ik zou er niet aan moeten denken…zo’n suikerspin…brrr.
    Bij foto 4 krijg ik het idee, dat de jongen al heel veel suikerspinnen gegeten heeft 😉 en het meisje van foto 7 duikt er vol in 🙂

  9. Hele mooie kinderportretjes zijn dit geworden.
    Dat meisje met brilletje….wat lief !!
    Was zeker zacht buiten, want ik zie ook kinderen `zonder jas`

  10. Leuke foto’s, hun vinden hem allemaal lekker zo te zien.
    Heb er als kind ooit in op, veel te zoet en te plakkerig..
    Zag er gezellig uit de speeldag, leuk gesminkt.
    Gezellige dag verder.

  11. Enige foto’s en leuk al die verschillende eetmanieren van de suikerspin te zien!
    Gelukkig hoef ik niet mee te eten, want ik vind het helemaal niet lekker. Veel te zoet.
    Groetjes

Geef een reactie

