Vinken   7 comments

Nou ze weten mijn tuin te vinden hoor! Vanmorgen had ik maar liefst 10 Vinken in de tuin en ook nog eens 6 Sijzen, 4 koolmezen, 2 pimpelmezen en de nodige Mussen, Merels en Duiven. De foto’s die ik laat zien zijn gisteren gemaakt toen het zonnetje tevoorschijn kwam. Wat mij vooral opviel was de blauwe snavel, dat had ik eerder nog niet zo waargenomen.

Posted maart 22, 2013 by Ank Pot in Vogels

Tagged with ,

7 responses to “Vinken

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een blauwe snavel…..moet ik ook eens opletten.
    Maar welke kleur snavel dan ook, het zijn mooie foto’s met -voor mij- de laatste als topper!
    Heb een mooi weekend. Gr Jan W

  2. Mooi! Ook ik ga voor de laatste omdat deze zo mooi scherp is.

    OT, tot dinsdag.

  3. Mooi, zo de vink er zit op de tak die al in de knop staat.
    Mooie kleur achtergrond. Heb ze hier ook heel veel,ook de rest die je noemt, daar bij ook een groepje kepen en de goudvinken..komen nu iedere dag zeker 3 koppeltjes in de tuin.
    Vanmorgen nog maar voer bij gekocht..Zal weer druk worden dit weekend met het koude weer.
    Had gister de koperwiek, helaas niet helemaal goed in beeld gekregen ;-(
    Gezellig weekend !

  4. wat een boffer ben jij met zoveel bezoekers in je tuin, en dan ook nog van die prachtige foto’s er van kunnen maken
    al zouden ze hier komen, dan zou ik ze nog niet zo mooi vast kunne leggen, te veel bebouwing rond om

    fijn weekend, Bram

  5. Je hebt ze weer prachtig vastgelegd. Ze zitten zo mooi op die uitkomende knoppen op de takken.
    Fijn week-end.

  6. Prachtige foto’s en mooi om ook de takken vol knoppen te zien. Dat belooft ook nog wat voor foto’s!
    Vooral de laatste is prachtig met net het snaveltje open en zo mooi scherp!!
    Groetjes

  7. Mooie foto’s Ank. Thuis zit er ook veel gevogelte maar het probleem is dat de afstand tot de eerste struiken vanuit mijn raam al gauw 10 m is en dat is net wat te ver om er mooie scherpe foto’s van te maken (zelfs met 400 mm)

Geef een reactie

